با تأیید دادستان کل کشور و موافقت رئیس قوه قضاییه حکم اعدام 11 نفر از متهمان قاچاق مواد مخدر در شیراز به مرحله اجرا در آمد. به گزارش ایسنا، احکام این متهمان پیش از تایید دادستانی کل کشور در دادگاه انقلاب اسلامی شهر‌های شیراز، آباده، داراب و نی‌ریز صادر شده بود که پس از اجرای تشریفات قضایی با دستور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان فارس در محل زندان عادل آباد شیراز اجرا شد.
کد خبر: ۴۴۲۷۶۶

متهمان از سال‌های 87 تا 89 اقدام به نگهداری و حمل و ترانزیت انواع مواد مخدر از جمله تریاک، هروئین، کراک و مرفین به صورت عمده کرده بودند.

علی القاصی، دادستان عمومی و انقلاب شیراز در این رابطه از دستگیری یک باند سرقت مسلحانه که از چند سال پیش اقدام به سرقت مسلحانه از طلافروشی‌ها و بانک‌های شیراز و اصفهان کرده بودند خبر داد و گفت: این اقدام با دستورات و پیگیری‌های مداوم دستگاه قضایی استان توسط عوامل نیروی انتظامی صورت گرفت.

دادستان شیراز افزود: با پیگیری‌های رئیس کل دادگستری فارس و هماهنگی به عمل آمده از سوی دادستانی شیراز با مراجع انتظامی 3 نفر از اعضای این باند که در سال‌های گذشته اقدام به سرقت از بانک‌ها و طلافروشی‌های شیراز کرده و در 2مورد نیز اقدام به بزه مشابه در اصفهان کرده بودند، دستگیر شدند.

القاصی در ارتباط با دستگیری اعضای این باند گفت: سارقان پس از سرقت 5/8 کیلوگرم طلا از یک باب مغازه طلافروشی در بخش بیضا توسط نیروی انتظامی و با اجرای گشت مهار دستگیر شدند. این در حالی است که این باند سرقت مسلحانه پیش از این با انجام چند فقره سرقت مسلحانه در شیراز و اصفهان که منجر به قتل یک نفر نیز گردیده بود، تحت پیگرد قرار داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها