مسوول روابط عمومی کل سپاه:

پیوند سپاه و مردم، عمیق ‌و عاطفی است

مسوول روابط عمومی کل سپاه گفت: پیوند بین سپاه و مردم شهیدپرور ایران اسلامی عمیق، عاطفی و مستحکم است.
کد خبر: ۴۴۰۲۲۲

 سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، مسوول روایط عمومی کل سپاه در حاشیه مراسم تشییع شهدای حادثه اخیر در سازمان خود کفایی سپاه در گفتگو با سپاه نیوز با اشاره به مردمی بودن نهاد مقدس سپاه اظهار داشت: مردم فهیم و انقلابی ما به خوبی می دانند سپاه برای منزلت، عظمت آنها و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، جانفشانی های زیادی انجام داده و همین حضور خیل عظیم مردم با توجه به اطلاع رسانی محدود ما نشان دهنده اوج ارادت ملت به فرزندان غیورش در سپاه و تقدیر از مجاهدت های آنان است.

وی ادامه داد: سپاه بارها شاهد حضور گسترده و عظیم مردمی در مراسم بزرگداشت شهدا به ویژه شهدای عالی قدر ما در سطح ملی بوده و همواره این حضور را ارج می‌نهد، چرا که همه پاسداران خود را فدایی آرمانهای انقلاب، راه امام (ره) و تدابیر مقام عظمای ولایت دانسته و به این آرمان با کمال افتخار می‌بالند.

سردار شریف افزود: حماسه حضور امروز مردم در تشییع پیکر مطهر شهدا تصویری گویا از عمق رابطه سپاه با آحاد ملت بوده و پشتوانه مستحکمی برای افزایش اقتدار ملی ما محسوب می‌شود.

وی تلاش سپاه را در جهت روز آمدی و افزایش خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و یادآور شد: سپاه پاسداران در طول 33 سال گذشه همواره نیز شهدای متعددی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اما تجربه نشان داده به برکت خون این شهدای گرانقدر عظم مضاعفی در کارکنان سپاه برای پیمودن راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آمده و پاسداران مستحکم و با اراده و تلاش جهاد گونه اهداف و آرمانهای انقلاب را محقق می‌نمایند.

سردار شریف ادامه داد: شاید این خواست خداوند متعال است که ما در همه حوادثی که در راه افزایش توانمندی‌های خود داریم، همواره یک قافله سالار پیش قراول دسته شهدایمان می‌شود و این بخشی از فرهنگ سپاه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به صلابت، خشوع و ایثارگری فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: فرماندهان سپاه در دوران جنگ تحمیلی هرگز به نیروهای خود نمی‌گفتند بروید، بلکه خودشان پیشاپیش رفته و می‌گفتند بیایید و این واقعیت را در زندگی پیشینه فرماندهان شهیدی چون شوشتری، کاظمی، جانثاری و حسن تهرانی مقدم به وضوح می‌توان دید.

مسوول روابط عمومی کل سپاه در پایان فرهنگ ایثار و شهادت را جزئی لاینفک از فرهنگ غنی سپاه توصیف کرد و گفت: سردار شهید حسن تهرانی مقدم به اعتبار تلاش جدی و اخلاص و ایمان مستحکمی که داشت، زبانزد همه پرسنل بود، به گونه‌ای که همکارانش به او عشق ورزیده و نماز جماعت خود را با او اقامه می‌کردند و اینک او پیشقراول قافله شهدای خودکفایی سپاه شد و به دوستان شهیدش پیوست و بی تردید شاگردان تربیت شده او و سایر همکاران عزیزش در سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه با توان و انگیزه‌ای مضاعف راه این شهیدان بزرگوار را ادامه می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها