در روزی که رئال به یک پیروزی پر گل رسید بارسا با گل لیونل مسی از شکست برابر بیلبائو گریخت

تحقیر تیم نکونام در سانتیاگو برنابئو

در هفته‌ای که بارسلونا در وقت‌های اضافی بازی با بیلبائو به لطف گلزنی لیونل مسی از شکست گریخت و به تساوی 2-2 رضایت داد، رئال‌مادرید 7 بار دروازه اوساسونا را گشود تا برای اولین بار در این فصل فاصله امتیازاتش با بارسلونا را به عدد 3 برساند.
کد خبر: ۴۳۹۴۹۹

شاگردان خوزه مورینیو در یکی از معدود بازی‌هایی که زیر نور آفتاب و در ساعت 12 ظهر به وقت اسپانیا برگزار می‌کردند، تیم اوساسونا را در حضور 70 هزار تماشاگر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با 7 گل در هم کوبیدند.

در این بازی که جواد نکونام 90 دقیقه در زمین حضور داشت رونالدو در دقیقه 23 اولین گل را به ثمر رساند، اما در دقیقه 31 ایبراهیما بالده، مهاجم اوساسونا بازی را به تساوی کشاند. تنها 3 دقیقه بعد په‌په، مدافع پرتغالی رئال بار دیگر این تیم را پیش انداخت و گونزالو هیگواین گل سوم رئال را در دقیقه 40 به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری 3 بر یک میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم و در دقیقه 54 انکو ساتروستگو، مدافع اوساسونا به دلیل خطای خشن در محوطه جریمه با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و یک ضربه پنالتی را تقدیم رئالی‌ها کرد. کریس رونالدو این ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد و به فاصله 4 دقیقه یک گل دیگر هم به اوساسونای 10 نفره زد تا هت تریک خود را در این بازی کامل کرده و تیمش را 5 بر یک پیش بیندازد.

در ادامه بازی کریم بنزما که به جای آنخل دی ماریا وارد زمین شده بود در دقایق 63 و 81 دو گل دیگر برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند تا بازی در نهایت با نتیجه 7 بر یک به سود تیم میزبان به پایان برسد. اوساسونا در فصل جاری مسابقات فوتبال لالیگای اسپانیا در مصاف با بارسلونا نیز شکست 8 بر صفر را متحمل شده بود.

اما برخلاف هواداران که چندان از ساعت برگزاری دیدار راضی نبودند، مورینیو از این‌که ظهر سانتیاگوبرنابئو را دیده بسیار خوشحال بود. آقای خاص در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: «بازی در ظهر سانتیاگوبرنابئو فوق‌العاده بود. هواداران در حالی ورزشگاه را ترک می‌کنند که کل روز را در پیش دارند. امیدوارم در آینده بازی‌های بیشتری را در چنین ساعاتی برگزار کنیم.» این دهمین پیروزی پیاپی رئال‌مادرید بود و مورینیو در این مورد گفت: «در تمام این 10 بازی اخیر شایسته پیروزی بودیم. خوب بازی می‌کنیم و برای رسیدن به هدف‌مان کاملا جدی هستیم. در همین بازی 7 گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های هشتم و نهم را هم بزنیم. رئال این فصل با فصل گذشته بسیار فرق می‌کند. ما برای فتح سه جام با قدرت رقابت می‌کنیم.» از نکات جالب این نشست خبری، زنگ خوردن تلفن همراه سرمربی رئال‌مادرید بود. مورینیو پس از این اتفاق، ضمن عذرخواهی از خبرنگاران عنوان کرد که اگر این اتفاق در تمرین تیم رخ می‌داد، او مبلغ 500 یورو جریمه می‌شد. در حال حاضر رئال مادرید با 28 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفته است.

بارسا از شکست گریخت

بعد از پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل اوساسونا نوبت به بارسلونا رسید تا خودنمایی کند، اما حریف بارسا با حریف رئال زمین تا آسمان تفاوت داشت. در این دیدار ابتدا آندر هررا در دقیقه 20 با یک ضربه تماشایی دروازه ویکتور والدز را باز کرد، اما سسک فابرگاس تنها 4 دقیقه بعد با یک ضربه سر زیبا بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم و درحالی که باران بشدت می‌بارید بیلبائو روی اشتباه جرارد پیکه در دقیقه 80، توسط فرناندو یورنته به گل دوم رسید، اما این پایان کار نبود و لیونل مسی در وقت‌های تلف شده بازی نتیجه را به تساوی کشاند و تیمش را از شکست نجات داد.

بارسا با تساوی مقابل بیلبائو 25 امتیازی شد و در فاصله 3 امتیازی رئال مادرید، در مکان دوم قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها