تصویربرداری سریال تلویزیونی قهر و آشتی به کارگردانی احمد رمضانزاده برای پخش در 13 قسمت 50 دقیقه ای از گروه فیلم و سریال شبکه تهران، از فردا جلو دوربین می رود.
کد خبر: ۴۳۹۲۴
داستان این مجموعه که هر قسمت آن داستان مجزایی دارد، در ساختمانی اتفاق می افتد که در آن چندین مطب مختلف وجود دارد و ما در هر قسمت شاهد درگیری اهالی مطب با ساکنان محله و همچنین بیماران و مراجعه کنندگان خواهیم بود که موقعیت های طنزآمیز و جالبی را در این مجموعه رقم خواهند زد.
کارگردان این مجموعه در گفتگویی با تاکید بر این که در تمامی قسمتها تمرکز روی نکات روانشناسی ماجرای مورد بحث خواهد بود، گفت: این سریال با دستمایه قرار دادن همین ماجراها در هر قسمت واقعیت های موجود زندگی شهری را به صورت طنزآمیز برای بیننده به نمایش می گذارد.
رمضانزاده از مسعود جعفری جوزانی به عنوان سرپرست شورای نویسندگان نام برد و افزود: نگارش فیلمنامه ها از سوی محمود استاد محمد، سحر جعفری جوزانی، فتح الله جعفری جوزانی، مهناز کروندی و خود من، حدود یک سال به طول انجامیده است.
وی افزود: محمود استاد محمد، نویسنده و کارگردان مطرح تئاتر پس از چندین سال دوری از صحنه نمایش، علاوه بر مشارکت در نگارش این مجموعه، برای اولین بار با این سریال در تلویزیون ظاهر می شود.
او نقش مجتبی طوفانی را بازی می کند که در همین ساختمان، مغازه کفاشی دارد و در کار همه کس و درباره همه چیز اظهارنظر و دخالت می کند.
علاوه بر او حضور سحر جعفری جوزانی در نقش روانپزشک، رسول نجفیان در نقش پدر او، محمدرضا هدایتی در نقش پزشک عمومی، فرناز جهانسوز در نقش دامپزشک، مهرانه مهین ترابی در نقش خانم فخرالسادات و الگا محمودی در نقش منشی مطب در این مجموعه قطعی شده است.
آخرین کار احمد رمضانزاده، کارگردانی 40 قسمت از مجموعه 67 قسمتی آژانس دوستی بود و در این مجموعه نیز از حضور بسیاری از عوامل آن سریال بهره برده است.
70 درصد لوکیشن های این مجموعه داخلی است و به احتمال قوی، تصویربرداری آن اواخر شهریور ماه به پایان خواهدرسید.
بعضی از عوامل و دست اندرکاران دیگر این سریال عبارتند از: مدیرتصویربرداری: رضا رخشان، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: رضا جعفری جوزانی و جانشین تولید: سعید دلیری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها