اسماعیل نجار درخصوص مواجهه استان کرمان با بحران آب هشدار داد و گفت: سالانه 1‌/‌1 میلیارد مترمکعب برداشت منفی آب در کرمان انجام می‌شود. به گزارش مهر، استاندار کرمان در همایش ملی اصلاح الگوی تولید و مصرف افزود: در صورت ادامه این روند برداشت آب، استان کرمان دچار بحران جدی آب خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۴۲۱۵

وی با تاکید بر لزوم تولید محصول با کیفیت عنوان کرد: کیفیت و قیمت ارزان 2 اصل است که باید در تولید محصولات مدنظر قرار گیرد. نجار بر لزوم ارائه راهکارهای علمی در زمینه اصلاح الگوی تولید و مصرف تاکید و اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش ایجاد راهکارهایی برای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری است.

وی میزان اعتبارات فرهنگی اختصاص یافته به کرمان را 1450 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان 1400 میلیارد تومان در زمینه ساخت و ساز و 50 میلیارد تومان نیز در حوزه اندیشه صرف شده است.

وی بیان کرد: استان کرمان نهایت دقت و برنامه‌ریزی لازم را در سال جهاد اقتصادی به کار گرفته است و همایش ملی اصلاح الگوی تولید و مصرف مسیر روشنی را مشخص می‌سازد. نجار ادامه داد: با استفاده بهینه از امکانات موجود و دوری از اسراف در جامعه می‌توان جایگاه اقتصادی کشور را هرچه بیشتر ارتقا داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها