رییس پلیس راهور پایتخت:

موتورسواران تهرانی آموزش می‌بینند

رییس پلیس راهور پایتخت گفت: موتورسواران یک معضل جدی تهران هستند و باید آموزش ‌ببینند.
کد خبر: ۴۳۴۰۰۶

 سردار حسین رحیمی با بیان اینکه تمام پارک‌های ترافیک به مراکز آموزش فرهنگ ترافیک در شهر تهران تبدیل می‌شوند، گفت: موتورسواران که در حال حاضر معضل جدی تهران هستند در این پارک‌ها آموزش می‌بینند.

رییس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مراسم افتتاح پارک ترافیک آفتاب با اشاره به اینکه یکی از مسایل جوامع شهری بحث ترافیک و آمد و شد است، اظهار کرد: آموزش رانندگان سازمان‌ها، ادارات، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در پارک‌های ترافیک از اولویت‌های آموزشی پلیس راهور است و این موضوع به خصوص در کلانشهر تهران حائز اهمیت است.

وی افزود: آموزش علایم و قوانین راهنمایی و رانندگی از مواردیست که تمام شهروندان باید فرا بگیرند و به آن عمل کنند تا میزان انضباط ترافیکی اجتماعی بهبود یابد.

به گزارش ایسنا، رییس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه در حال حاضر 14 میلیون خودرو در کشور وجود دارد که تعداد آن در ظرف 10 سال آینده به دو برابر می‌رسد، خاطر نشان کرد: این مساله لزوم سرمایه‌گذاری جدی روی آموزش قوانین و مقررات اجتماعی را نشان می‌دهد

وی تاکید کرد: در این میان مهدهای کودک یکی از مقاطع مدنظر پلیس راهنمایی و رانندگی است که در این زمینه با همکاری بهزیستی برنامه‌های مختلفی تدوین شده است. آموزش و پرورش و معلمان و مربیان همکاری خوبی را با پلیس در این زمینه انجام داده و درکنار پلیس بوده‌اند.

سردار رحیمی گفت: همیاران پلیس و پلیس‌یاران جوان اجازه دارند در صورت مشاهده تخلف ازسوی راننده اعم از مادر، پدر یا راننده سرویس مدرسه و سایر رانندگان به محض رسیدن به نخستین پلیس تخلف صورت گرفته را گزارش دهند و پلیس‌ها هم بر اساس گزارش رسیده اجازه دارند فرد خاطی را جریمه کنند.

در این مراسم تعدادی از دانش‌آموزان همیار پلیس شدند و تعدادی از همیاران پلیس هم به پلیس‌یار جوان ارتقاء یافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها