تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با شکست تیم ملی نوجوانان قطر که با مربی اسپانیایی نامدارش پا به این رقابت ها گذاشته بود با نتیجه قاطع سه بر صفر حریفش را شکست داد تا صعودش به مرحله بعد قطعی شود.
کد خبر: ۴۲۸۵۱۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ایران که با ترکیب سید سجاد سید، مجید حسینی، مجتبی مقتدایی، میلاد داعی، ساسان جافری، علی هزامی(86- امیر نصرآزادانی)، محمد یاسینی(84- عرفان استخری)، محمدرضا بازاج، رضا چعب، علی ریگی، عرفان وجدانی به میدان رفته بود بازی کاملا برتری انجام داد و در مجموع تیم برتر میدان بود.

از این بازی رئیس فدراسیون فوتبال قطر و رئیس فدراسیون فوتبال عراق دیدن می کردند و پس از شکست قطر از از ایران خبر برکناری احتمالی فیلیکس سانچز باس مربی اسپانیایی تیم ملی قطر شنیده شد.

در این بازی که حدود 1000 تماشاگر داشت و داوری عمانی آن را در ورزشگاه دهوک عراق سوت زد.

علی ریگی در دقایق 32، 47 و محمدرضا بازاج در دقیقه 84 گلزنی کردند البته ایران دو کارت زرد هم داشت و بازاج و مقتدایی هم کارت زرد گرفتند.

علی ریگی هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در بازی اول روز دوم رقابت ها عراق شش بر صفر فلسطین را شکست داد تا ایران با 6 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به عراق در رده دوم جدول گروه یک قرار گیرد.

به این ترتیب و با توجه به جدول و بازی های آینده تیم ملی نوجوانان ، صعود فوتبالیست های نوجوان کشورمان به مرحله نهایی قطعی شد و دیدار ایران و عراق سرگروه را مشخص خواهد کرد.

هنوز میزبان این مرحله مشخص نشده و این کنفدراسیون فوتبال آسیاست که میزبان را پس از پایان مسابقات مرحله گروهی در تمام شهرهای میزبانی تعیین خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در روز سوم استراحت خواهد کرد و بعد در روز یکشنبه ساعت 18:30 به وقت ایران در برابر بنگلاش قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها