دزدها به ده‌ها سرقت اعتراف‌کرده‌اند

آموزش سرقت طلا به کودک 7ساله

والدین دختربچه 7 ساله‌ای که از او در سرقت طلای کودکان و سرقت‌های درون خودرو استفاده می‌کردند دستگیر و به ده‌ها فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۴۲۶۶۴۴

به گزارش «جام‌جم»، از چندی پیش شکایت‌های فراوانی در شعبه 4 دادیاری دادسرای جنایی تهران مطرح بود که نشان می‌داد‌ یک دختربچه 7 ساله پس از حضور در بوستان‌های شهری و به بهانه بازی با کودکان آنها را به محله‌های خلوت کشانده و سپس با سرقت زیورآلات آنها متواری می‌شود.

با دستور قضایی از سوی دادیار رضوانفر،‌ پرونده در دستور کار ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران در تحقیق از مالباختگان متوجه شدند این کودک پس از سرقت همراه والدینش با یک خودروی پراید سفیدرنگ از محل متواری می‌شود.

در حالی که تحقیق در این زمینه برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه داشت، 2 روز پیش ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با صدای فریادهای کمک‌خواهی مردی که کیف او از درون خودرواش در یک پارکینگ عمومی سرقت شده بود عازم محل شده و با سد کردن خروجی پارکینگ و متوقف کردن خودروی سارقان که یک زن و مرد و دختربچه 7 ساله‌ای سرنشینان آن بودند، آنها را به پایگاه چهارم پلیس آگاهی انتقال دادند.

صاحب کیف در ارتباط با سرقت به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: وقتی خودرو را در پارکینگ متوقف کردم، متوجه شدم یک کودک در این محل با در خودروها بازی می‌کند و من که فاصله چندانی از خودرو‌ام نداشتم، متوجه شدم دختر خردسال با باز کردن در، کیف مرا سرقت کرد و پدر او با خودرو به فرزندش نزدیک شد و قصد فرار داشتند که با فریادهایم، ماموران کلانتری آنها را دستگیر کردند. درپی این اظهارات و در بازرسی از کیف زنی که مادر کودک بود، مقادیری طلا که مورد استفاده کودکان است، کشف شد. با بررسی در این زمینه، یکی از مالباختگان که پیش از این زیورآلات فرزندش از سوی دختر 7 ساله در بوستان شهری سرقت شده بود با حضور در پلیس آگاهی این کودک را شناسایی و او را سارق طلاهای فرزندش معرفی کرد.

در پی این ماجرا، والدین کودک اعتراف کردند با آموزش به فرزند خردسالشان او را به بوستان‌های شهری فرستاده و او نیز با مشاهده کودکانی که طلا همراه می داشتند به آنها نزدیک شده و سپس به بهانه بازی زیورآلات آنها را می ربود و بلافاصله با والدینش از محل متواری می‌شدند.

در پی این اعترافات مشخص شد عموی کودک 7 ساله نیز در چند فقره از سرقت‌ها از جمله سرقت درون خودروها با والدین کودک 7 ساله مشارکت کرده است.

با دستگیری دیگر متهم پرونده، ماموران ده‌ها مالباخته را شناسایی کرده‌اند.

سرهنگ موذن، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در این باره به «جام‌جم» گفت: والدین و عموی کودک 7 ساله از مجرمان طایفه فیوج هستند و کسانی که اموال فرزندانشان در بوستان‌های شهری از سوی یک دختربچه سرقت شده است، می‌توانند برای شناسایی متهمان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در سیدخندان مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها