امروز و فردا فیلم هایی چون «زمانی برای پشیمانی»، «بعد از زلزله»، «مومو» و «مهره سوخته» از شبکه های مختلف روی آنتن می رود

«این جاده دو طرفه است» با «ذهن زیبا» دیده می‌شود

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «ذهن زیبا»، «تفنگ لالا»، «ناشناس»، «زمانی برای پشیمانی»، «بعد از زلزله»، « این جاده دوطرفه است»، «مومو» و «مهره سوخته» امروز و فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت علی‌بن‌ ابیطالب(ع) از شبکه‌های یک، 2، 3، 4 و تهران پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۲۴۰۳۲

شبکه یک

ذهن زیبا ـ فردا ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «ذهن‌زیبا» فردا ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

«جان نش» نابغه ریاضی جوانی است که در دانشگاه پرینستون تحصیل می‌کند. او تئوری‌های نوآورانه خویش را در این دوران عرضه می‌کند و باعث انقلابی در علوم ریاضی و اقتصاد می‌گردد. 3 سال بعد او استاد این دانشگاه می‌شود و سپس به استخدام پنتاگون درمی‌آید تا در اوایل دهه 50 و در اوج جنگ سرد به مبارزه با جاسوسان روس بپردازد. در همین دوران او با آلیشا، دانشجوی تیزهوش خویش ازدواج می‌کند و صاحب فرزندی می‌شود؛ اما بزودی توهمات و تصورات مالیخولیایی به او هجوم می‌آورد و دچار بیماری اسکیزوفرنی و پارانویا می‌شود. نبوغ و دیوانگی درهم می‌آمیزد و مرزمیان واقعیت خیال و توهم در ذهن او درهم می‌ریزد. راسل کرو، اد هریس، کریسوفر پلامر و جنیفر کانلی در این فیلم به کارگردانی ران هاوارد ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه 2

تفنگ لالا ـ فردا ساعت 30/14

ناشناس ـ فردا ساعت 30/17

فیلم سینمایی «تفنگ لالا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی نینگ جینگ وو، فردا ساعت 30/14 در قالب برنامه «سینما‌آفتاب» از شبکه 2 سیما روی آنتن می‌رود.

این فیلم که برای مخاطب کودک و نوجوان تهیه شده داستان «لالا» پسربچه چینی است که همراه مادربزرگش در یک دهکده کوچک زندگی می‏کند. تا برگزاری مراسم جشن بلوغ او زمانی باقی نمانده است. او و مادربزرگش در پی تهیه مقدمات این جشن هستند. یکی از لوازم این جشن تفنگ است. براساس رسوم کهن مردم این روستا، هنگامی که پسری به سن بلوغ می‏رسد، اجازه دارد تفنگ داشته باشد و با آن شلیک کند. این رسم نشان از به‌عهده گرفتن مسوولیت دفاع از وطن است. مادربزرگ لالا وضع مالی خوبی ندارد و خرید تفنگ نیز برای او مقدور نیست.

همچنین ساعت 30/17 فردا فیلم تلویزیونی «ناشناس» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی محسن شایانفر از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

علی، متخصص قلب و عروق که جراح حاذق و از بچه‌های بهزیستی است، خواستگار دکتر لیلا شکوهی است؛ اما قبل از خواستگاری از لیلا می‌خواهد تا او واقعیت را به خانواده خود بگوید. پدر لیلا با این وصلت مخالفت می‌کند. لیلا که نمی‌خواهد در نزدیکی علی باشد، انتقالی خود را گرفته و به اراک می رود. از طرفی علی تمام تلاش خود را می‌کند تا پدر لیلا رضایت دهد؛ اما موفق نمی‌شود.

امیرمحمد زند، مریم کاویانی، محمد فیلی، هایده حائری، فخرالدین صدیق‌شریف، آرمیتا مرادی و میرحسین معلومی در فیلم تلویزیونی «ناشناس» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه 3

زمانی برای پشیمانی ـ فردا ساعت 30/9

بعد از زلزله ـ فردا ساعت 45/15

فیلم تلویزیونی «زمانی برای پشیمانی» به کارگردانی اسماعیل فلاح‌پور و به تهیه‌کنندگی سعید مهران و علیرضا محمدی هم دوشنبه 31 مرداد ماه ساعت 30/9 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

داستان «زمانی برای پشیمانی» درباره 3 دوست قدیمی است که در کار صنعت چوب فعال هستند. به خاطر مشکلاتی که برای مصطفی عابدی (یکی از این 3 نفر)‌ پیش می‌آید، او مجبور می‌شود از دوستش حمید کاشف، مبالغ زیادی پول قرض کند؛ اما در موعد پرداخت، مشکلات پیش‌بینی‌نشده‌ای به وجود می‌آید که نمی‌تواند طلب دوستش را بپردازد. همین موضوع باعث می‌شود حمید کاشف از راه قانونی وارد شود. مصطفی عابدی به زندان می‌افتد و تلاش‌های دوست مشترک این دو یعنی رسول رسولی نیز راه به جایی نمی‌برد؛ اما خیلی زود اتفاقی می‌افتد که روند ماجراها کاملا عوض می‌شود.

در این فیلم تلویزیونی محمود عزیزی (مصطفی عابدی)‌، حبیب دهقان‌نسب (رسول رسولی)‌، عبدالرضا اکبری (حمید کاشف)‌، سهیلا رضوی، مینا نوروزی، مهوش وقاری، آرام جعفری، کامران تفتی، حامد کلاهداری و حوریه امیری به ایفای نقش ‌پرداخته‌اند.فیلم سینمایی «بعد از زلزله» هم ساعت 45/15 فردا از شبکه 3 سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «بعد از زلزله» داستانی حماسی خانواده‌ای است که در اثر وقوع زمین‌لرزه در تانگ شان چین در سال 1976 از هم جدا می‌شوند. خانواده 4 نفره‌ای که پسر و دختری دوقلو دارند، پس از وقوع زمین‌لرزه پدر خانواده می‌میرد و کودکان زیر آوار می‌مانند. مادر برای بیرون آوردن آنها بناچار باید یکی از این دو کودک را انتخاب کند.

شبکه 4

این جاده دوطرفه است ـ‌ امشب ساعت 15/23

فیلم تلویزیونی « این جاده دوطرفه است » به کارگردانی یلدا جبلی امشب روی آنتن شبکه 4 سیما می‌رود.

« این جاده دوطرفه است » داستان زن و شوهری را روایت می‌کند که شوهر دکتر است؛ اما روزمرگی زندگی باعث بروز اختلافات و مشکلات متعددی میان آنها شده است.

این فیلم تلویزیونی اواخر سال گذشته در تهران کلید خورد و طی 22 جلسه در لوکیشن‌های مختلف از جمله خانه، مطب دکتر، سنگ‌فروشی، مغازه، خیابان‌های تهران و... جلوی دوربین رفت. در این فیلم اندیشه فولادوند، پیام دهکردی، خاطره حاتمی و انوشیروان ارجمند ایفاگر نقش‌های اصلی هستند.

« این جاده دوطرفه است » به تهیه‌کنندگی علی لدنی در گروه فیلم و نمایش شبکه 4 سیما تهیه و تولید شده است و امشب ساعت 15/23 روی آنتن شبکه 4 سیما می‌رود.

شبکه تهران

مومو ـ ساعت 9 صبح فردا

مهره سوخته ـ فردا ساعت 30/13

علاوه بر این فردا ساعت 9 صبح فیلم سینمایی «مومو» به کارگردانی آتالی تسدیکن، محصول سال 2009 کشور ترکیه، در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «مومو» با بازی الیف بلبل، مهمت بلبل و مته دون مظر، داستان خواهر و برادری به نام عایشه و احمد است که مادرشان را از دست داده‌اند. پدرشان هم دوباره ازدواج کرده است. آنها با پدر و مادرشان زندگی می‌کنند که او نیز مردی پیر و ازکارافتاده است. احمد که بزرگ‌تر از عایشه است، بخوبی از او مراقبت می‌کند و با علاقه فراوان مانند یک مادر با او برخورد می‌کند.

فیلم تلویزیونی «مهره سوخته» هم فردا ساعت 30/13 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم در مورد وکیل شرکتی است که در پی اختلاس و کلاهبرداری است. او پس از مرگ مشکوک همسرش، تصمیم به افشاگری می‌گیرد.

سیاوش طهمورث، شراره رخام و سعید داخ در فیلم تلویزیونی «مهره سوخته» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی عبدالرضا صفوی بازی کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها