نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

‌قطعنامه 598 مایه ‌ذلت ‌دشمنان شد

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت از سوی ایران در سال 1367 مایه ذلت و خواری دشمنان انقلاب اسلامی شد.
کد خبر: ۴۱۶۲۱۵

حجت الاسلام حسین ابراهیمی نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی به مناسبت 27 تیر ماه سالروز اعلام پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت از سوی ایران، افزود: با پذیرش این قطعنامه از سوی ایران، آغازگر جنگ تحمیلی مشخص شد و حقانیت جمهوری اسلامی به اثبات رسید.

وی افزود: پذیرش قطعنامه 598 از سوی ایران همانند همه امور جنگ و دفاع به نفع کشور و نیز مصلحت نظام بود که از سوی امام خمینی(ره) تشخصیص داده شده بود.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: امام راحل در زمانی که ادامه جنگ و دفاع را مصلحت می دانستند همه امور اعم از حضور و تلاش رزمندگان برای مقابله با دشمنان به خوبی پیش می رفت و در زمانی هم که پذیرش قطعنامه را اعلام کردند عین مصلحت بود.

وی گفت: امروز به خوبی به مصلحتهای لحاظ شده از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی رسیده ایم بطوری که شاهد ذلت دشمنان انقلاب و اقتدار انقلاب اسلامی در صحنه جهانی هستیم.

این نماینده مجلس از ایران به عنوان کشوری قدرتمند در دنیا یاد و بیان کرد: امام خمینی(ره) جز تکلیف شرعی کاری انجام نمی داد لذا همواره خداوند برکات خود را نصیب انقلاب اسلامی کرد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنانی که جنگ را بر ما تحمیل کردند جز نابودی چیز دیگری نصیب شان نشد، افزود: تمام پیروزیهایی که طی دوران انقلاب تاکنون بدست آورده ایم نشانه حقانیت جمهوری اسلامی و لطف و اراده خدا در برابر توطئه های شوم دشمنان و استکبار جهانی علیه کشور ما است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها