آرژانتین سرانجام نخستین پیروزی خود را در چهاردهمین دوره رقابت‌های کوپا آمریکا جشن گرفت تا به لطف همین برد، به عنوان تیم دوم گروهش راهی یک‌چهارم نهایی شود. پرافتخارترین تیم آمریکای جنوبی که در دو بازی نخست خود برابر بولیوی و کلمبیا با تساوی متوقف شده بود، بامداد دیروز کاستاریکا را با ‌ 3 گل شکست داد تا از زیر فشار سنگین رسانه‌های این کشور و میلیون‌ها فوتبالدوست آرژانتینی خارج شود. در این بازی که در ورزشگاه ماریو آلبرتو کمپس، گلزن افسانه‌ای آرژانتین در جام جهانی 1978 برگزار شد، سرخیو آگرو در دقایق 45 و 52 و آنخل دی ماریا در دقیقه 64 گلزنی کردند اما ستاره زمین کسی نبود جز لیونل مسی که با دو پاس گل تماشایی‌اش بیشترین نقش را در این پیروزی ایفا کرد.
کد خبر: ۴۱۵۸۰۰

همین نمایش خوب باعث شد تا آگرو در پایان بازی با تمجید از مسی و پاس گل‌هایی که برایش فراهم کرده بود، بگوید: «فکر می‌کنم توپ همیشه به دنبال مسی می‌رود. لئو بازیکن بسیار مهمی در تیم ماست. هر زمان صاحب توپ شدم احساس کردم او در کنار من حضور دارد. او به گونه‌ای بازی می‌کند که بازیکنانی که کنارش هستند هم مجبور شوند خوب بازی کنند.»

با این پیروزی آرژانتین با 5 امتیاز پایین‌تر از کلمبیای 7 امتیازی ایستاد و همراه این تیم به مرحله بعدی صعود کرد. بامداد فردا برزیل در یکی دیگر از بازی‌های حساس روز پایانی مرحله گروهی به مصاف اکوادور می‌رود. برزیلی‌ها هم مثل آرژانتین هر دو بازی نخست خودرا با تساوی سپری کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها