کاظم بلوچی ،عباس مرادیان، قاسم انصاری و صادق پروین آشتیانی کارگردانی این فیلم ها را بر عهده دارند

4 کارگردان پشت دوربین مجموعه «وقت خوب بیداری»

خانه خوب، پدر خوب، صدای خوب و خاک خوب عناوین تله‌فیلم‌هایی است که در قالب یک مجموعه در سیمای مرکز قزوین،‌ مراحل مختلف تولید را پشت سر می‌گذارند. آغاز نگارش و پیش‌تولید این آثار از اواسط فروردین با نظارت جواد افشار به عنوان ناظر کیفی آغاز شده است. اولین تله‌فیلم این مجموعه که با نام وقت خوب بیداری معرفی شد، در اواخر خرداد جلوی دوربین رفته و پیش‌بینی می‌شود پس از 3 ماه، تصویربرداری این 4 فیلم به پایان برسد. تهیه‌کنندگی این آثار را هادی افشار برعهده دارد و قاسم انصاری هم نگارش همه فیلمنامه‌های این مجموعه را انجام داده است.
کد خبر: ۴۱۵۵۹۵

جدایی مریم از سهیل

«خانه خوب» یکی از تله‌فیلم‌های این مجموعه است که آن را عباس مرادیان کارگردانی می‌کند و در آن قصه زنی به نام مریم روایت می‌شود که در آستانه جدایی از همسر خود سهیل قرار دارد. با این وجود او از همسرش تقاضایی دارد و آن این است که او را برای شرکت در مراسم عقد خواهرش به صورت صوری همراهی کند، غافل از‌ آن‌که شب هنگام او و همسرش گروگان گرفته می‌شوند و زندگی آنها دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد. فقیهه سلطانی، بهزاد خداویسی، مریم آردیش، آناهیتا رکنی و رحیم نوروزی بازیگرانی هستند که در این اثر هنرنمایی می‌کنند. در ساخت این فیلم محمدرضا دانشور (مدیر تصویربرداری)‌، کامبیز فراهانی (صدابردار)‌ و بابک شعاعی (طراح گریم)‌ همکاری می‌کنند.

به دنبال یک زندگی بهتر

کاظم بلوچی هم کارگردان دیگر این مجموعه است که فیلم «پدر خوب» را کارگردانی می‌کند. بلوچی در این فیلم به موضوع زیاده‌خواهی بشر پرداخته است. او در این فیلم، داستان مردی به نام احمد را روایت می‌کند که برای دست یافتن به زندگی بهتر، دست به پنهان‌کاری می‌زند تا پول بیشتری به دست آورد. او می‌پندارد که گرفتاری‌های روزمره‌اش مانع از توجه او به خداست؛ در حالی که درمی‌یابد غفلت از خداوند، موجب گرفتاری‌هایی است که برای خودش به وجود آورده است.

کاظم بلوچی، مینا نوروزی، رامین راستاد، افشین سنگ‌چاپ، علی افشار، کیمیا کلانتری، میلاد مرادی‌نسب، امید منصورفلاح، ناصر ایزدفر، سهیلا کولیایی، نفیسه زارع، منوچهر آذر و بهرام ابراهیمی بازیگرانی هستند که در این اثر حضور خواهند داشت.در ساخت این فیلم، مهدی مجدوزیری (مدیر تصویربرداری)، کامبیز فراهانی (صدابردار)، محمد کفاشیان (طراح صحنه و لباس)، جواد افشار و میلاد مظاهری (تدوین) همکاری می‌کنند.

تلاش برای رهایی از اعدام

صدای خوب هم عنوان فیلم دیگر این مجموعه است که آن را قاسم انصاری کارگردانی می‌کند. داستان این فیلم درباره جوانی به نام محسن است که به علت قتل دوستش شهروز اکنون در آستانه اعدام قرار دارد. زیبا خواهر محسن تلاش می‌کند همراه همسر وکیلش جلوی اعدام او را بگیرد. آنها همه تلاششان را برای گرفتن رضایت از حاج یوسف پدر مقتول به کار می‌گیرند؛ اما در این میان اتفاقات دیگری می‌افتد.

حبیب دهقان‌نسب، مهدی صبایی، مریم کاویانی، وحید رهبانی، حشمت آرمیده، رضا آحادی، زری آماد، طاهره اعلایی، رسول صفوی و هدیه حسینی‌نژاد در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

جدال بعد از نامزدی

آخرین فیلم این مجموعه هم خاک خوب نام دارد که قرار است تصویربرداری آن از 15 روز دیگر آغاز شود. کارگردانی این فیلم را صادق پروین‌آشتیانی به عهده دارد. داستان این فیلم درباره لیلا است. او یک روز قبل از مراسم عقد با نامزدش آرش انتظار دارد خواهر و برادرزنش در کنار او باشند تا حرف‌هایش را به آنها بزند؛ زیرا آرش برای بعد از مراسم نقشه‌هایی دارد که لیلا با آن مخالف است.

هنوز بازیگران و سایر عوامل این فیلم انتخاب نشده‌اند. لوکیشن‌های این 4 فیلم در شهرها و روستاهای مختلف قزوین است و در کنار بازیگران حرفه‌ای تعدادی از بازیگران موفق استان قزوین نیز هنرنمایی خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها