امید عراق قوی‌تر از سوریه نیست

آمادگی هر 3 دروازه‌بان تیم فوتبال امید ایران

مربی دروازه بان‌های تیم فوتبال امید ایران با بیان اینکه «نگرانی از بابت دروازه تیم امید نداریم» ، تاکید کرد: هر سه دروازه بان تیم امید در شرایط آمادگی مطلوبی قرار دارند.
کد خبر: ۴۰۹۸۷۳

منصور رشیدی در گفتگو با مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر سه دروازه بان جوان و آینده دار شامل؛ رشید مظاهری، حامد لک و صالح خلیل آزاد در تیم امید حضور دارند که هر سه این بازیکنان در آمادگی روحی و بدنی بالایی قرار دارند و نگرانی از بابت دروازه تیم امید در دیدار مقابل عراق نداریم.

وی با بیان اینکه «پیش از این فراهانی بازیکن تیم پیکان نیز در جمع دروازه بان‌های تیم امید حضور داشت ولی نام او را از جمع بازیکنان تیم خط زدیم» ، اظهار داشت: به دلیل اینکه شرایط سنی فراهانی به بازی‌های المپیک نمی خورد، مجبور شدیم نام این بازیکن را از فهرست تیم امید حذف کرده و به جای او صالح خلیل آزاد را جایگزین کنیم.

مربی دروازه بان های تیم امید در خصوص ارزیابی خود از عملکرد دروازه بانان تیم امید در دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی و امیدهای سوریه اظهار داشت: در دیدار مقابل تیم ملی در دو نیمه از حامد لک و رشید مظاهری استفاده کردیم که هر دوی این دروازه بان‌ها عملکرد قابل قبولی داشتند ولی در دیدار مقابل سوریه به دلیل آسیب دیدگی رشید مظاهری، حامد لک به طور کامل برای تیم امید بازی کرد.

رشیدی اضافه کرد: با توجه به اینکه خلیل آزاد دیر به جمع ما اضافه شد هنوز از آمادگی کامل برخوردار نیست ولی او از تجربه خوبی برخوردار است و می تواند در دیدارهای آینده به ما کمک کند.

وی در خصوص ارزیابی خود از آخرین وضعیت تیم امید در آستانه دیدار با عراق اظهار داشت: با وجود اینکه تمرینات تیم امید دیر شروع شد اما خوشبختانه در طول دو هفته اخیر تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و اگر مقابل یک تیم قوی تحت فشار قرار می گرفتیم بهتر می توانستیم نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم. ضمن اینکه به دلیل برگزاری مسابقات جام حذفی تعدادی از نفرات تیم امید دیر به ما ملحق شدند و این امر در روند تمرینات تاثیرگذار بود.

رشیدی تصریح کرد: با این وجود اعتقاد دارم تیم عراق قوی‌تر از تیم سوریه نیست چرا که آنها در یک مسابقه با سوریه به تساوی یک بر یک رضایت داده‌اند و به همین خاطر و با توجه به قدرت تیم امید می توانیم در هر دو مسابقه رفت و برگشت عراق را شکست دهیم.

تیم فوتبال امید کشورمان صبح فردا شنبه برای رویارویی با تیم امید عراق در مرحله دوم انتخابی المپیک عازم اربیل عراق می شود تا روز یکشنبه مقابل این تیم صف آرایی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها