وزات رفاه و تامین اجتماعی اعلام کرد:

تقدیر یونیسف از سازمان هدفمندی یارانه‌ها

دفتر یونیسف در ایران با ارسال نامه ای به سازمان هدفمندسازی یارانه ها از تلاش های این سازمان در زمینه توسعه حقوق کودکان تقدیر و برافزایش همکاری ها تاکید کرد.
کد خبر: ۴۰۹۵۰۰

 به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت رفاه و تامین اجتماعی، رئیس دفتر یونیسف درایران با ارسال نامه ای به مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها از تلاش های این سازمان در جهت بالابردن و توسعه حقوق کودکان در جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد.

درنامه آقای «پل هولشوف» نماینده دفتر یونیسف در ایران به دکتر بهروز مرادی مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها آمده است:

معاون محترم وزیر رفاه و مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها
من می خواهم در این فرصت پیش آمده صمیمانه از همکاری گسترده و تلاش های گرانبهای وزارت رفاه و تامین اجتماعی در جهت بالابردن و توسعه حقوق کودکان در جمهوری اسلامی ایران قدردانی کنم.

از جمله این فعالیت ها می توان به اقدامات مهمی نظیرطراحی آزمایشی بانک داده شاخص های اجتماعی درحوزه کودکان، تهیه کتاب مرجع قوانین کودکان ، انتشاریک شماره از فصلنامه رفاه اجتماعی با موضوع رفاه کودکان و تحقیق برروی تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی بررفاه کودکان اشاره کرد.

گفتنی است ؛ صندوق کودکان ملل متحد که بیشتر به نام اختصاری آن (UNICEF) یونیسِف خوانده می‌شود برای فراهم‌کردن غذای اضطراری و خدمات بهداشتی برای کودکان در کشورهایی که در اثر جنگ جهانی دوم تخریب شده بودند، ایجاد شد. در ۱۱ دسامبر ۱۹۴۶ به توصیه شورای اقتصادی و اجتماعی ملل متحد و تصویب مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایجاد شد.در اکتبر ۱۹۵۳ مجمع عمومی ملل متحد این سازمان را به عنوان یکی از ارکان دائمی سازمان ملل شناخت و نام آن را از صندوق بین‌المللی اضطراری کودکان سازمان ملل به نام فعلی تغییر داد. فعالیت‌های یونیسف عمدتاً در جهت ارائه کمک‌های لازم و حمایت از کودکان کشورهای در حال توسعه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها