با متخلفان ثبت‌نام برخورد می شود

عدم فراخوان معلمان جدید در دوره ابتدایی

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه امسال گروه‌های جدیدی را از دوره‌های دیگر به ابتدایی فراخوان نمی‌کنیم، گفت: در صورت مشاهده تخلف در زمینه ثبت‌نام دانش‌آموزان، با خاطی به شدت برخورد می‌کنیم.
کد خبر: ۴۰۷۹۳۰

به گزارش فارس، سید علی یزدیخواه امروز در حاشیه همایش «رشد و بالندگی» که با هدف تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان ابتدایی منتخب طرح‌ها و برنامه‌های پژوهشی و تحقیقاتی آموزش و پرورش تهران در خانه معلم آموزش و پرورش منطقه 3 برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص احتمال ساماندهی نیروهای مقطع ابتدایی شهر تهران با استفاده از معلمان سایر مقاطع مانند سال‌های گذشته اظهار داشت: امسال گروه‌های جدیدی را از دوره‌های دیگر به ابتدایی فراخوان نمی‌کنیم.

وی افزود: همکاران بسیاری در حوزه راهنمایی و متوسطه علاقمند هستند که به ابتدایی بیایند و دلیل این مسئله این است که امسال نزدیک به 100درصد مدارس ابتدایی در نوبت صبح فعالیت می‌کنند و یک روز در هفته را نیز تعطیل خواهند بود.

 ممنوعیت دریافت وجه در مدارس دولتی به استثنای پول کتاب و بیمه

یزدیخواه تأکید کرد: مدارس دولتی مجاز به گرفتن شهریه یا پول نیستند و مدارس غیر دولتی از قبیل نمونه‌ دولتی و استعدادهای درخشان نیز ضوابط خاص خود را دارند؛ در هر حال مدارس دولتی مجاز به گرفتن هیچگونه وجه‌ به استثنای پول کتاب و بیمه نیستند و با تخلفات نیز به شدت برخورد می‌کنیم.

مدیر کل‌آموزش و پرورش شهر تهران خاطر نشان کرد:‌ اولیای دانش‌آموزان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی 1820با ما در میان بگذارند.

 25 درصد مدارس تهران بیش از 40 سال قدمت دارند

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در رابطه‌ با آمار اعلام شده مبنی بر قلع و قمعی یا تخریبی بودن 66 درصد مدارس شهر تهران گفت: این آمار اشتباه اعلام شده است.

یزدیخواه اضافه کرد: 25 درصد مدارس تهران بالای 40 سال قدمت دارند که این به معنای تخریبی بودن تمام آنها نیست به عنوان مثال مدارسی مانند دارالفنون با 150سال قدمت یا البرز با بیش از 100سال قدمت وجود دارند که تخریبی نیستند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه طرح هجرت 3 برای سال 90 در حال کلید خوردن است، افزود: این طرح امسال در راستای شعار جهاد اقتصادی و با برنامه‌ ریزی برای اصلاح سیستم‌های انرژی مدارس از قبیل گاز، برق و آب و با هدف ارتقای بهره‌وری دنبال می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها