جانشین نیروی انتظامی اعلام کرد

طرح ‌بزرگ ‌برای ‌مقابله با بدپوششی

سردار احمدرضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی از اجرای طرح بزرگ مقابله با بدپوششی و مزاحمین نوامیس مردم از 25 خرداد خبر داد.
کد خبر: ۴۰۷۷۵۶

به گزارش جام جم آنلاین، جانشین ناجا امروز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به این موضوع گفت: یکی از دغدغه های جدی مردم متدین جامعه بحث بدپوششی ، مزاحمت برای نوامیس مردم و هنجارشکنان اجتماعی است که در این ارتباط نیروی انتظامی برای پاسخگویی به دغدغه ها و مطالبات مردم این طرح را از روز 25 خرداد ماه به صورت جدی و گسترده در تهران و سراسر کشور عملیاتی خواهد کرد.

رادان افزود: در این طرح علاوه بر نیروی انتظامی ، پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه کشور نیز مشارکت خواهند داشت و خودروی افراد بدپوشش اعم از راننده و سرنشین به مدت یک هفته توقیف و با انتقال افراد بدپوشش به پلیس امنیت، برای انها سابقه انتظامی تشکیل خواهد شد، بدیهی است که در صورت تکرار بدپوششی سابقه انتظامی آنها با پرونده به مراجع قضایی ارسال و تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

جانشین ناجا تصریح کرد: سگ گردانی، آلودگی صوتی و امنیت پارک ها از جمله ماموریت های پلیس است که از روز 25 خرداد اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح ابتدا به مدت 10 روز در تهران و سپس در استان های شمالی و آنگاه در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

رادان تاکید کرد: یکی از شاخه های این طرح نیز مربوط به تولیدکنندگان لباس ها و توزیع کنندگان نمادهای انحرافی همانند شیطان پرستی در جامعه است که در این خصوص نیز به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این لباس ها هشدارهای لازم داده شده و پلیس امنیت، آنها را شناسایی کرده است.

رادان در پاسخ به پرسش خبرنگار جام جم در خصوص مشارکت دیگر سازمان ها و نهادها در اجرای این طرح بزرگ گفت: ما سعی خواهیم کرد که ماموریت های خود را انجام دهیم و این وظیفه رسانه ها است که مطالبات مردم را در حیطه دیگر نهادها و سازمان ها از آنها سوال کنند.

جانشین ناجا تصریح کرد؛ این طرح تعطیل بردار نبوده و به هنجارشکن ها هشدار می دهیم برخورد پلیس با آنها با جدیت تمام دنبال خواهد شد و نیروی انتظامی براساس وظیفه ذاتی خویش اجازه نخواهد داد تا هنجارشکن ها نسبت به ارزش ها و باورهای اجتماعی دهن کجی کنند.

ناصر صبوری - دبیر سرویس حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها