رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از برگزاری دو بازی دوستانه رفت و برگشت تیم ملی با تیم کرواسی خبر داد.
کد خبر: ۴۰۱۸۱۳

عباس ترابیان در گفت‌وگو با ایسنا از برگزاری دو بازی دوستانه رفت و برگشت تیم ملی فوتسال ایران با تیم کرواسی خبر داد و اظهار کرد: کرواسی میزبان مسابقات جهانی 2012 است. در صحبت‌هایی که با مسوولان این تیم داشتیم آن‌ها برای برگزاری مسابقه با تیم ایران ابراز علاقه کردند. این کشور به عنوان یکی از اعضای کمیته‌ای که بازی‌های ستارگان جهان را ترتیب می‌دهد، نقش ارزنده‌ای در این بخش دارد. ضمن اینکه ماتو استانکوویچ سرمربی تیم کرواسی هم از دوستان خوب ماست. او با تیم لیبی قهرمان آفریقا شده بود. براساس مذاکره‌ها روی دو تاریخ به توافق رسیدیم که ابتدا در آبان‌ امسال این تیم به ایران آمده و دو بازی انجام دهد و ما هم در دی‌ امسال به کرواسی رفته و مسابقه را برگزار می‌کنیم.

وی درباره برگزاری بازی دوستانه تیم ملی با تیم ستارگان جهان در ایران خاطرنشان کرد: صحبت‌های اولیه در این زمینه انجام شده، اما هنوز قطعی نشده است. باشگاه فولادگستر تبریز برای قبول اسپانسرینگ این مسابقه و برگزاری آن در تبریز ابراز علاقه کرده است.

ترابیان درباره این شائبه که شنیده می‌شود قسط اول قرارداد کارلوس کرش را مالک باشگاه فولادگستر تبریز پرداخت کرده و این موضوع به برگزاری بازی احتمالی تیم ملی فوتسال با ستارگان جهان در تبریز ارتباط مستقیمی دارد پاسخی نداد و تنها گفت: NO COMMENT – نمی‌خواهم پاسخی به این سوال بدهم. بنده به هیچ وجه در امور مالی فدراسیون نه اثرگذارم، نه در حیطه مسوولیتم هست و نه علاقمندم در آن دخالتی داشته باشم.

سرپرست تیم ملی فوتبال درباره آخرین برنامه‌های کارلوس کرش گفت: شب گذشته (سه‌شنبه) تا دیروقت جلسه‌ای به اتفاق کرش و علیرضا منصوریان سرمربی تیم امید برگزار شد. در آن جلسه هم برنامه‌های تیم امید مورد بررسی قرار گرفت هم درباره مسایل دیگر تیم بزرگسالان صحبت شد. به هر حال بازی رفت تیم امید با تیم عراق در مرحله مقدماتی المپیک 2012 لندن، قرار است در اربیل عراق برگزار شود که تدابیر لازم را برای آمادگی تیم امید می‌طلبد.

وی افزود: ما مشغول برنامه‌ریزی برای برگزاری دو بازی تدارکاتی تیم امید پیش از این مسابقه با تیم‌های اوکراین و کویت هستیم تا پرواز‌های ملی‌پوشان به این دو کشور با هماهنگی خوبی صورت گیرد. ما در اول ژوئن با اوکراین و ششم ژودن با کویت بازی خواهیم داشت.

ترابیان با بیان اینکه حریفان تیم ملی بزرگسالان در بازی‌های دوستانه آینده هنوز قطعی نیست، خاطرنشان کرد: درخواست‌های کرش برای تامین امکانات لازم برای تیم ملی در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها