حادثه در جهان

تزریق نادرست دارو زن آمریکایی را به کام مرگ برد

مقامات رسمی آمریکا از مرگ زنی 42 ساله در پی تزریق نادرست بوتاکس (داروی رفع چین و چروک پوست) خبر داده و اعلام کردند که 2 نفر در این رابطه دستگیر شدند. النا کارو 42 ساله اهل ایالت کالیفرنیاست که در پی تزریق نادرست بوتاکس در بیمارستان نورس ویست جان باخت.
کد خبر: ۳۹۵۶۶۶

پلیس این منطقه در بیانیه‌ای اعلام کرد که علت مرگ این زن 42 ساله در دست بررسی است و نمونه‌هایی از خون وی برای این منظور به آزمایشگاه فرستاده شده است.

بر اساس گزارش شبکه خبری ام‌اس‌ان، پلیس احتمال می‌دهد که بوتاکس مورد استفاده مسموم بوده و باعث مرگ این زن شده باشد.

ژانت ویلالوواس 17 ساله دختر این زن هم دراین‌باره خاطرنشان کرد: 2 تبعه کلمبیایی مادرم را مورد عمل قرار داده و به من اعلام کردند که پس از تزریق ممکن است وی با تهوع یا سرگیجه مواجه شود، اما مادرم پس از یک روز از تزریق بوتاکس در بیمارستان فوت کرد.

پلیس، روبن داریو ماتالانا 55 ساله و کارمن اولفیدیا 47ساله را به اتهام تزریق این ماده که منجر به مرگ این زن 42 ساله شده بود، بازداشت کردند. علاوه بر این، 2 تبعه کلمبیایی قصد داشتند با استفاده از هزینه عمل به کشورشان بازگردند که در فرودگاه دستگیر شدند. ‌‌/‌‌ ایسنا

پیرزنی با کوبیدن نوه‌اش به دیوار روح شیطان را کشت

رسانه‌های چین اعلام کردند که یک مادربزرگ با کوبیدن نوه 3 ماهه‌اش به دیوار او را کشت.

آئو با اعلام این‌که نوه‌اش یک روح شیطانی است، او را با کوبیدن به دیوار به قتل رساند.

عروس این زن در این باره به رسانه‌های چین گفت: هنگامی که در حمام بودم، این اتفاق رخ داد. علاوه بر این، در دوران بارداری هم مادر‌شوهرم به یکی دیگر از نوه‌هایش فرمان می‌داد تا با لگدزدن به شکم من، بچه را بکشد. او عقیده داشت این بچه یک شیطان است و باعث خراب شدن زندگی و تباهی خانواده می‌شود. براساس اعلام پلیس منطقه نان چانگ در چین، مادربزرگ بی‌رحم پس از این اقدام برای 2 روز ناپدید شد، اما در نهایت پلیس موفق شد او را دستگیر کند. ‌‌/‌‌ ایسنا

خودسوزی زن انگلیسی در توالت قطار

مقامات رسمی انگلستان از خودسوزی یک زن در توالت قطار مسافری خبر دادند.

سخنگوی سازمان‌ قطارهای مسافری لندن دراین‌باره به رسانه‌های رسمی انگلستان یادآور شد: این حادثه در ساعت 25‌/‌16 به وقت محلی و در قطاری که از مرکز انگلستان به سمت ایستگاه اوستون در لندن در حرکت بود، روی داد.

همچنین ماموران آتش‌نشانی زمانی از وقوع حریق باخبر شدند که قطار به ایستگاه لاتیون بوزارد در 60 کیلومتری شمال لندن وارد می‌شد. پس از آن ماموران موفق شدند جسد این زن را در توالت قطار بیابند.

وی درباره این حادثه به شبکه خبری بی‌بی‌سی گفت: یکی از مسافران از وجود دود و حریق که از داخل تهویه قطار متصاعد می‌شد، لکوموتیوران را با خبر کرد. علاوه بر این، دیگر مسافران این قطار همگی سالم هستند.

پلیس حمل و نقل انگلستان هم در گزارشی به روزنامه گاردین گفت که این حادثه شخصی بوده و این زن اقدام به خودسوزی کرده است؛ چرا که احتمال می‌دهیم شخص یا اشخاص دیگری در این رابطه دست نداشته باشند.

این حادثه در زمان شلوغی ایستگاه‌های راه‌آهن شهری رخ داده است. ‌/‌ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها