مدیر طرح تامین کالای وزارت صنایع و معادن از عرضه خودروی سواری و وانت بار با استفاده از تسهیلات و شرایط مناسب در آینده نزدیک در این طرح خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صنایع و معادن، کیومرث فروتنی گفت: براساس توافقات صورت گرفته با گروه خودروسازی سایپا، مقرر شد تا محصولات سواری این واحد خودروسازی که تا سقف 10 میلیون تومان قیمت دارند، از هفته آینده در طرح تامین کالا عرضه شود.
کد خبر: ۳۹۴۲۳۱

وی افزود: بنابر پیش‌بینی‌های انجام شده توافقاتی صورت گرفته است تا در هفته‌های آینده محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز در فهرست خودروهای عرضه شده قرار گیرند.

فروتنی توضیحات بیشتر در زمینه ارائه تسهیلات و جزئیات بیشتر در این خصوص را به آینده موکول کرد و گفت: در این جهت تصمیمات خوبی در حال نهایی شدن است.

وی از عرضه شدن 17 قلم کالای جدید در طرح تامین خبر داد و افزود: این کالاها در انواع مختلف و از 12 واحد صنعتی تولیدی در نظر گرفته شده‌اند که کالاهای چوبی، خواب و لوازم آشپزخانه از آن جمله محسوب می‌شوند.

مدیر طرح تامین به بخشی از این کالاها اشاره کرد و گفت: مبلمان، انواع تخت، کمد، دراور، میزهای سرویس خواب و نوزاد، میز کامپیوتر، صندلی، میزهای ناهارخوری، همچنین پتو، روتختی، کوسن و انواع سینک و شیرهای ظرفشویی، هود و کباب‌پز، جزو محصولات عرضه شده به شمار می‌آیند.

وی ادامه داد: با اضافه شدن این تعداد کالای جدید، امکان خرید 1077 محصول (شامل 85 قلم کالا از 50 واحد تولیدی) برای متقاضیان فراهم شده است.

مدیر طرح تامین کالای وزارت صنایع و معادن متذکر شد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.behinyab.ir مراجعه و با کسب اطلاعات بیشتر به خرید کالاهای مورد نظر خود اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها