سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این ‌که دولت حسنی مبارک از برقراری رابطه با ایران جلوگیری می‌کرد، گفت: حتی کد ایران (0098 ) در مصر قفل بود یعنی کسی نمی‌توانست با ایران تماس بگیرد و ارتباط تلفنی برقرار کند، دلیلش هم ترس رژیم مبارک از رابطه بود. به گزارش ایرنا، کاظم جلالی با اشاره به آخرین سفر هیات پارلمانی ایران به مصر در دوران مبارک افزود: در سفر آخری که به مصر داشتیم، افراد برجسته مصری بر برقراری رابطه با ایران تاکید داشتند، ما هم آنجا اوج گرایش مردم مصر به ایران را دیدیم.
کد خبر: ۳۹۱۲۹۰

دستگیری عناصر بهائیت در مهدکودک‌

دادستان عمومی و انقلاب بم از دستگیری تعدادی از عناصر فرقه ضاله بهائیت در تعدادی از مهد‌های کودک بم، کرمان و تهران خبر داد. به گزارش ایسنا، محمدرضا سنجری با اشاره به این ‌که این گروه در پوشش کارهای آموزشی و فرهنگی به ترویج و گسترش برنامه‌های خود می‌پرداختند، گفت: قریب به 9 ماه کار اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) تا مرحله دستگیری انجام شده است. وی افزود: بررسی‌های انجام شده حاکی از وجود شبکه گسترده و اقدامات پیچیده‌ای است که این افراد با دستور از مرکز، برنامه‌های گوناگون خود را در قالب آن پیگیری و پیاده می‌کردند.

منع مرعشی از فعالیت سیاسی و اجتماعی

سیدحسین مرعشی، معاون رئیس‌جمهور در دولت دوم اصلاحات از فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی منع شد. به گزارش جهان، وی که اسفند سال گذشته از سوی دادگاه انقلاب به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود، با پایان یافتن دوران محکومیتش، از زندان اوین آزاد شد.

براساس حکم صادر شده از سوی دادگاه، وی از شرکت و فعالیت در هرگونه حزب و موسسه‌ای که به کارهای سیاسی و فرهنگی و اجتماعی بپردازد، منع شده است.

مشایی به آمریکا می‌رود

اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، 27 اسفندماه برای شرکت در جشن نوروز ایرانیان مقیم آمریکا به این کشور سفر می‌کند.

محمدجعفر بهداد، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با اعلام این خبر گفت: این سفر به دعوت سازمان ملل متحد صورت می‌گیرد و تقاضای صدور روادید برای مشایی و هیات‌ همراه به سازمان ملل ارائه شده است. وی افزود: رئیس دفتر رئیس‌جمهور در سفر 3 روزه خود در جشن نوروز ایرانیان مقیم آمریکا شرکت و با بان‌کی‌مون، دبیرکل سازمان ملل نیز دیدار می‌کند. بهداد برخی ادعاها را درخصوص این که مشایی در سفر خود به آمریکا می‌خواهد با مقامات سیاسی این کشور ملاقات کند، کذب دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها