پس از 4 ساعت جلسه استیضاح مجید نامجو وزیر نیرو و صحبت یازده نماینده به عنوان موافق استیضاح و دو نماینده به عنوان مخالف و همچینن دفاعیات وزیر و رئیس جمهور، مجلس مجددا به نامجو رای اعتماد داد.
کد خبر: ۳۸۹۳۷۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، استیضاح مجید نامجو وزیر نیرو که در چهارم اسفند با 45 امضا و هفت محور اعلام وصول شده بود در دستور کار امروز یکشنبه مجلس قرار داشت که در ابتدا 11 نماینده موافق استیضاح به دلایل این استیضاح پرداختند.

نصیری قیداری نماینده زنجان، مجید ناصری نژاد نماینده شادگان، یوسف نجفی نماینده مراغه، امین شعبانی نماینده سنندج،محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان، مصطفی رضا حسینی نماینده شهربابک،عبدالرضا مرادی نماینده ممسنی، مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود، موسوی جوروف نماینده آبادان، حشمت الله فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب و موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد از جمله نمایندگانی بودند که در موافقت با استیضاح صحبت کردند.

 سپس وزیر نیرو به دفاع از موارد استیضاح پرداخت.پس از پایان صحبت های وزیر، محسن کوهکن سخنگوی هیأت رئیسه مجلس و همچنین ستار هدایتخواه نماینده بویراحمد به عنوان مخالفان استیضاح سخن گفتند.

پس از آن مجید نامجو وزیر نیرو مجددا به دفاع از خود پرداخت و محمود احمدی نژاد رئیس جمهور نیز در سخنان بسیار کوتاهی از عملکرد وزیر نیرو دفاع کرد، سپس عدم رای اعتماد وزیر نیرو به رای گذاشته شد که از مجموع 250 نماینده حاضر در مجلس، 209نماینده  در رای گیری شرکت کرده که از این تعداد 102 نماینده به ابقای نامجو در وزارت نیرو رای دادند. همچنین 6نماینده رای ممتنع و 101 نماینده نیز رای موافق استیضاح دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها