فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد باوجود تلاش مزبوحانه دشمنان و استکبار جهانی که در فکر به آشوب کشیدن کشورمان بودند، عصر روز یکشنبه هیچ اتفاقی نیفتاد.
کد خبر: ۳۸۷۳۲۷

به گزارش ایرنا، اسماعیل احمدی‌مقدم تصریح کرد: دشمنان تلاش کردند با تمام شبکه‌های خود، حضور ده‌ها میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را کمرنگ جلوه دهند و به جای آن، 25 بهمن را بزرگنمایی کنند که با هوشمندی ملت، این تلاش آنها به طور کامل با شکست مواجه شد.سردار رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی نیز با تاکید بر این‌که امنیت در سطح شهر در روز یکشنبه برقرار بود و در این روز هیچ اتفاقی نیفتاد، از دستگیری فردی مسلح به مواد تخریبی خبر داد.

وی افزود: این فرد با به همراه داشتن مواد تخریبی قصد تخریب و ترور داشت که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.در همین حال، سایت جوان آنلاین گزارش داد 2 تیم ترور منافقین که مجهز به سلاح گرم و مواد منفجره بودند؛ در میدان ونک توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند. بنابراین گزارش، گروهک تروریستی منافقین قصد داشت یکشنبه با نفوذ دادن تیم‌های ترور خود، سناریوی تجمعات جزیره‌ای و کوچک اما با سطح خشونت بالا و انبوه‌سازی در کشته‌ها با اقدام مسلحانه را محقق سازد.

صادق خرازی تکذیب کرد

به دنبال انتشار اخباری منتسب به صادق خرازی در برخی سایت‌های ضد انقلاب درباره رهبر معظم انقلاب، وی این موضوع را بشدت تکذیب کرد.به گزارش خبرآنلاین، خرازی با بیان این‌که با هیچ رسانه‌ای در این زمینه گفت‌وگو نکرده‌ام، تاکید کرد: این اخبار را بشدت تکذیب می‌کنم.وی تصریح کرد: اگر قرار باشد بین کل مسوولان نظام و رهبر انقلاب یکی را انتخاب کنم، قطعا کسی جز رهبر معظم انقلاب نخواهد بود.

در روزهای گذشته، برخی سایت‌های ضد انقلاب خارج از کشور با هدف تفرقه‌افکنی بین مسوولان کشور، اخباری کذب را به نقل از صادق خرازی منتشر کردند.

بقایی: ‌ما خودمان کتک خورده‌ا‌یم

حمید بقایی، مشاور رئیس‌جمهور انتقادات اخیر به دولت در خصوص عدم موضعگیری در قبال حوادث پس از انتخابات بویژه وقایع 25 بهمن را وارد ندانست.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان میراث فرهنگی در پاسخ به سوالی درباره دلیل عدم موضعگیری دولت نسبت به وقایع پس از انتخابات و انتقادات برخی اصولگرایان در این مورد، اظهار کرد: این از همان ایرادات بنی‌اسرائیلی است، زیرا ما خودمان کتک خورده‌ایم؛ حال می‌گویند چرا از خودتان دفاع نمی‌کنید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها