سرهنگ حسین‌زاده خبر داد:

انهدام شرکت هرمی آلفا در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی سرشاخه‌ها و اعضای اصلی شرکت هرمی آلفا شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۸۵۳۲۲

به گزارش فارس، سرهنگ علی حسین‌زاده با اعلام این خبر گفت: در پی وصول گزارش‌های مردمی و شکایات در خصوص فعالیت شرکت‌های هرمی که اقدام به کلاهبردای گسترده از مردم کرده بودند، رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مأموران با انجام پیگیری‌های لازم متوجه برپایی و تشکیل جلسه‌ای در یکی از باغ‌های اطراف اصفهان از جانب اعضا و فعالان شرکت هرمی گاما برای عضویت و حذب افراد جدید شدند.

سرهنگ حسین‌زاده افزود: مأموران پلیس آگاهی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی 56 نفر از اعضای حاضر در جلسه را دستگیر و در بازرسی از محل برگزاری جلسه مقادیری مدارک و اسناد پیرامون عضوگیری و فعالیت شرکت‌های هرمی کشف و ضبط شد.

پس از تحقیقات از متهمان 8 نفر از اعضای اصلی و فعالان به ‌نام‌های (ع-ه)، (م-ل)، (الف-ح) و ... شناسایی و در بازجویی‌ها با توجه به مدارک موجود به کلاهبرداری اعتارف کردند.

در ادامه متهمان با صدور قرار روانه زندان شدند و تلاش برای دستگیری سایر همدستان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که برخی شرکت‌های هرمی مدعی هستند در وزارت بازرگانی ثبت‌نام کرده و دارای مجوزند، گفت: تاکنون هیچ گونه مجوزی برای فعالیت بازاریابی شبکه‌ای برای متقاضیان صادر نشده و صرف ثبت‌نام شرکت‌ها، مجوز برای فعالیت آنها تلقی نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها