چهره‌ها‌‌ و‌ حادثه‌ها

درکتری پرید و ابرویم را شکافت

رنگین ‌کمان یکی از برنامه‌های تلویزیونی است که چند سالی است همراه کودکان تهرانی است. این برنامه با معرفی عروسکی به نام «چرا» به اوج محبوبیت خود رسید و با عروسک‌های دیگری نظیر گوگولی، چیه، چطور، ننه‌جون و دادا در میان بچه‌ها جایی برای خود دست و پا کرد.
کد خبر: ۳۸۵۰۴۱

مهیار مجیب کارگردان، مجری و بازیگر نقش نیما در این مجموعه است. نیما پسربچه بازیگوش و البته مودبی است که حدود 12 سال دارد، اما با ادبیات آدم‌های بزرگسال صحبت می‌کند.

مهیار می‌گوید: سال 82 من دستیار کارگردان و برنامه‌ریز برنامه مستندی به نام «جنگ آفتاب» بودم که برای برنامه کودک و نوجوان تهیه می‌شد و همه گروه برای کار به تالش رفته بودیم. بهمن ماه همان سال من و خانم برومند می‌خواستیم کار «قصه‌های نوروزی» را انجام بدهیم و به همین دلیل هم خیلی عجله داشتم که کار زود تمام بشود تا من بتوانم به کار خانم برومند برسم.

یک روز صبح بلند شدم و شروع کردم برای بچه‌ها چایی درست کردن و بعد بچه‌ها را بیدار کردم تا آنها را برای شروع فیلمبرداری آماده کنم. با توجه به امکانات کمی که آنجا بود، من کتری برقی چینی را پیدا کردم و بعد از این‌که آن را پر کردم به برق زدم. در حالی که داشتم بچه‌ها را آماده می‌کردم و به آنها توضیح می‌دادم که باید چکار کنند، دیدم که از کتری صدای عجیبی بلند شده و انگار آب آن بیش از اندازه قل می‌زند، همین که به طرف کتری برگشتم ناگهان در کتری پرید و با شتاب زیاد به سقف خورد و بعد به صورت و ابرویم خورد و دیگر هیچی نفهمیدم. یک لحظه به خودم آمدم و دیدم روی زمینم، چون در آن لحظه هیچ امکاناتی نبود که روی زخم من بگذارند یکی جورابش را درآورد و روی زخمم گذاشت...

همه اعضای گروه از جمله بابک هادی‌پور، مدیر تولید برنامه، کمک کردند تا مرا به بیمارستان برسانند و در تمام مسیر هم به من می‌گفتند چیزی نیست چیزی نیست، فقط به آینه نگاه نکن... بعد از یک ساعت انتظار در بیمارستان مرا به اتاق جراحی بردند و به ابرویم بخیه زدند ... خلاصه این‌که آن روز خدا خیلی به من رحم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها