ابوترابی در جمع خبرنگاران:

ایران معترض به مواضع 1+5 است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب به تنها کشور معترض به مواضع گروه 1+5 تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۸۴۷۱۲

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید حسن ابوترابی فرد ظهر امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: انقلاب به کشور ایران هویت و اقتدار داد و امروز ایران در منطقه و آسیا جایگاه واقعی خود را که متناسب با شان آن است به دست آورده است.

وی تصریح کرد: مسائل دنیای اسلام امروز تغییر کرده و ایران اسلامی با رشادت های شهیدان و حضورعلما و شخصیت های تربیت یافته در مکتب قرآن به پایگاه ایستادگی و مقاومت در آسیا و جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد اذعان کرد: قبل از پیروزی انقلاب امریکا و سایر کشورهای غربی خود را حاکم بر مسائل سیاسی و امنیتی سایر کشورها می دانستند و سرنوشت آن کشور ها را در چنگال خود داشتند و تعرض به کشور های اسلامی را گسترش می دادند.

وی در ادامه سخنانش گفت: انقلاب به سایر کشورها و ملل اسلامی هویت و روحیه ایستادگی در برابر این ابر قدرتها را داد و امروزه این کشورها توانسته اند از آرمانها و منافع کشورهای خود دفاع کنند.

ابوترابی بازگشت به آموزه های دینی و پیوند با قرآن وعترت را رمز پیروزی انقلاب ذکر کرد و گفت: موفقیت در دستیابی به دانش هسته ای، پرتاب ماهواره و استفاده ازعلوم پیشرفته نانو از ثمرات پیروزی انقلاب است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دنیای تردیدی ندارد که برنده این صحنه مبارزه و دفاع از حقانیت کشور فلسطین و مواضع کشورهای اسلامی جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد همچنین شتاب حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران به سمت تولید علم را استثنایی خواند و گفت: موفقیت ها وحرکت ها ریشه این در اقتدار سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران درجهان دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها