3 شرور حرفه‌ای در جریان انتقام‌گیری از رقیب خود با ایجاد رعب و وحشت در غرب تهران و تخریب مغازه‌ای، 2 نفر را زخمی کردند.یکی از متهمان که از سوی پلیس دستگیر شده است ، مدعی شد او و همدستانش قصد داشتند تمام مغازه‌های محله را تخریب کنند.
کد خبر: ۳۸۴۰۲۲

به گزارش «جام‌جم»، چند شب پیش یکی از اهالی محله جنت‌آباد تهران، 3 مرد جوان را دید که قمه به دست از مغازه‌ای بیرون آمدند و با خودرویی فرار کردند. مرد رهگذر به سمت مغازه رفت تا علت را جویا شود که متوجه شد مغازه تخریب و مرد مغازه‌دار و شاگردش زخمی شده‌اند. در همین موقع به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران خبر داد. با عزیمت ماموران کلانتری 138 جنت‌آباد به محل حادثه، 2 مرد زخمی به بیمارستان منتقل شدند. روز بعد پس از به هوش آمدن مردان زخمی، ماموران به تحقیق از آنها پرداختند و در ادامه یکی از متهمان را که از اوباش سابقه‌دار بود، دستگیر کردند. با انتقال متهم به نام حمیدرضا به کلانتری، او در بازجویی اعتراف کرد که به قصد انتقام‌گیری از یکی از رقبایش، مرد مغازه‌دار و شاگردش را زخمی کرده است.

متهم ادامه داد: بارها به اتهام شرارت، سرقت و زورگیری دستگیر و روانه زندان شده‌ام.هفته گذشته یک شرور حرفه‌ای که از رقبایم بود، در غیاب من و اعضای خانواده‌ام شیشه‌های منزلمان را شکسته و متواری شده بود. به همین دلیل در صدد انتقام از رقیبم بودم و قصد داشتیم شب‌های بعد به دیگر مغازه‌های محل نیز حمله و اموالشان را سرقت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها