مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت بهداشت، نحوه ثبت‌نام پرستاران و بهورزان قراردادی و پیمانی در آزمون استخدامی ششم اسفند امسال را تشریح کرد. به گزارش مهر، دکتر حسن مبارکی در این باره گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی برای تامین نیروی انسانی موردنیاز، از میان افراد واجد شرایط، از طریق آزمون عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی، پرستار و بهورز استخدام می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۲۵۵۴

وی با اشاره به انتشار آگهی‌های استخدام از 5 تا 10 بهمن در جراید کثیرالانتشار از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، درباره مهم‌ترین شرایط عمومی استخدام پرستاران گفت: داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه‌های دولتی یا بازخرید خدمت باشند. همچنین نداشتن منع استخدام در دستگاه‌های دولتی به موجب آرای مراجع قانونی از دیگر شرایط استخدام است.

مبارکی افزود: پرستاران برای استخدام باید حداقل 20 سال سن و حداکثر 35 سال برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی و کارشناسی و برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی‌ارشد و دکترای حرفه‌ای، 40 سال و برای دکترای تخصصی حداکثر 45 سال تمام داشته باشند.وی با اشاره به این که ارائه تائیدیه‌های معتبر می‌تواند به حداکثر سن داوطلبان مقرر اضافه کند، گفت: پرستارانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ 31/6/59 تا 29/5/67) به طور داوطلبانه خدمت کرده‌اند به میزان مدت حضور در جبهه به حداکثر سن استخدام آنها اضافه می‌شود. مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت بهداشت ادامه داد: داوطلبانی که به صورت قراردادی تمام وقت در واحدهای تابعه دانشگاه از تاریخ 1/7/85 به خدمت اشتغال داشته‌اند، به‌میزان مدت خدمت اشتغال آنها به حداکثر سن استخدام افزوده می‌شود.به گفته وی به میزان 5 سال به سن استخدام افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از کارافتاده کلی اضافه می‌شود. همچنین آزادگان از شرط حداکثر سن معاف هستند.

مبارکی درباره نحوه ثبت‌نام و مدارک موردنیاز استخدام پرستاران اظهار کرد: ثبت‌نام به‌یکی از 2 صورت الکترونیکی از طریق سایت اینترنتی دانشگاه یا غیرالکترونیکی انجام می‌شود. داوطلبان قبول شده در مرحله اول امتحان استخدامی موظف هستند مدارک خود را ظرف مدت 5 روز کاری پس از اعلام نتایج از سوی دانشگاه ارائه و رسید دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها