رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت: حکم محکومیت اعدام و حبس برای باند تهیه، ورود و توزیع مواد مخدر به زندان کرمان صادر شد. به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری اظهار کرد: یک باند 4 نفره که مبادرت به تهیه، ورود و توزیع انواع مواد مخدر به زندان کرمان می‌کردند، شناسایی، دستگیر و محاکمه شدند. وی افزود: اعضای این باند به اعدام، حبس ابد و حبس طولانی‌مدت محکوم شده‌اند. رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی کرمان، از انهدام یک باند دیگر قاچاق مواد مخدر به کشور خبر داد و گفت: این باند 3 نفره که یک نفر از آنها تبعه افغانستان است، در پرونده خود حمل بیش از 15 کیلوگرم هروئین را دارد.
کد خبر: ۳۷۶۳۱۶

سالاری تصریح کرد: 2 نفر از اعضای این باند به اعدام و نفر سوم به حبس ابد محکوم شده و پرونده برای تایید احکام به دادستانی کل کشور ارسال شده است.

رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی کرمان با اشاره به صدور حکم اعدام 2 نفر از اعضای یک باند دیگر قاچاق مواد مخدر گفت: در پرونده این باند 4 نفره خرید، حمل و فروش بیش از 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر به چشم می‌خورد و حکم اعدام 2 نفر اصلی صادر و برای تأیید به دادستانی کل کشور ارسال شده و در مورد 2 متهم دیگر پرونده هنوز مفتوح است. همچنین رئیس شعبه سوم دادگاه انقلاب اسلامی کرمان اظهار کرد: باند واردکننده آمپول‌های غیرمجاز به کشور منهدم شد و از این باند بیش از 20 هزار آمپول حاوی هروئین و مرفین و 4500 آمپول حاوی مواد روانگردان کشف و ضبط شد.

منصور سالاری افزود: متهم اصلی این پرونده متواری است و متهم ردیف دوم این پرونده دستگیر و به حبس ابد محکوم شده و هم‌اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت است.

سالاری خاطرنشان کرد: این آمپول‌ها که بعضا با نام‌های تمچیزک و نورچیزک به فروش می‌رسد، هیچ‌گونه عمل ضد اعتیادی نداشته و خود ماده مخدر و بشدت اعتیادآور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها