اداره هواشناسی اتحادیه اروپا روز گذشته از لغو بیش از 800 پرواز در اکثر نقاط این اتحادیه به دلیل بارش دامنه‌دار برف و کولاک خبر داد. میریام اسنور وانگ، سخنگوی اداره هواشناسی اتحادیه اروپا در این باره، عنوان کرد: در پی بارش برف و مسدود شدن باندهای فرودگاه‌ها و لغزنده بودن سطوح باندها در اکثر کشورهای عضو این اتحادیه، بیش از 800 پرواز لغو شد.
کد خبر: ۳۷۴۰۶۴

این مقام مسوول به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: کشورهایی همچون سوئیس و آلمان بیش از سایر کشورها با بارش برف و کولاک شدید مواجه هستند.

وی افزود: مدارس هم به دلیل این کولاک تعطیل شدند. اگر این روند ادامه پیدا کند، اکثر کشورها با تعطیلات زود هنگام کریسمس مواجه می‌شوند. همچنین تاکنون 251 تصادف رانندگی در نقاط مختلف اروپا به دلیل بارش برف رخ داده که این سوانح جاده‌ای 19 مجروح بر جای گذاشته است. /‌‌ ایسنا

کلاهبرداری خواهر مقدس در آمریکا

خواهرمقدس به اتهام کلاهبرداری در آمریکا محاکمه شد. به گزارش روزنامه تلگراف، راهبه آمریکایی اتهام کلاهبرداری و اختلاس 850 هزار دلاری را رد کرده است.

طبق مدارکی که به دادگاهی در نیویورک ارائه شده، «مری تورنتون» در مدت 10 سال از بودجه کالجی که در آنجا کار می‌کرده پول برداشت کرده و آن را صرف پرداخت صورتحساب‌های شخصی خود کرده است.

دادستان دادگاه گفت این راهبه برای یک کالج کاتولیک که در آنجا کار می‌کرده صورتحساب‌های تقلبی درست می‌کرده است. وی سمت معاون بخش مالی این کالج را به عهده داشته است. مری تورنتون که 62 سال دارد، اتهام اختلاس را رد کرده است. ‌‌/‌‌ پایگاه پلیس

معلم چینی، صورت کودکان مهد را با اتو داغ کرد

پلیس چین معلمی را دستگیر کرد که با اتوی کوچک صورت کودکان را می‌سوزانده است.

نشریه چینی یانگ تسه، روز گذشته گزارش کرد: این معلم که نام وی «یی» اعلام شده، در مهد کودک شینگ‌هوا در استان جیانگ سو واقع در شرق چین کار می‌کرده است. این معلم زن که 30 سال دارد، اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد. وی کودکان مهد را وا می‌داشته با یکدیگر دعوا کنند و سپس به همین بهانه صورت آنها را با یک اتو که اندازه یک موس رایانه‌ای بوده، می‌سوزانده است. وی تاکنون صورت 7 کودک 6 ساله این مهد را سوزانده است.

یکی از معلمان با شنیدن صدای گریه شدید کودکان این کلاس زمانی که «یی» قصد سوزاندن صورت یکی از آنها را داشت، اتو را از چنگ وی درآورد و ماجرا را به پلیس خبر داد./ ‌‌ ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها