فدراسیون جهانی تکواندو با انتشار تقویم سال آینده میلادی از 2011 به عنوان یکی از شلوغ‌ترین سال ها برای این رشته المپیکی نام برد.
کد خبر: ۳۷۱۰۱۶

به گزارش مهر، بیستمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان که میزبانی کره جنوبی طی روزهای اول تا ششم ماه می (اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد بزرگترین و مهمترین رویداد سال 2011 تکواندو می باشد. فدراسیون جهانی پیش بینی کرده تا نزدیک به 1000 تکواندوکار در این مسابقات شرکت کنند.

برهمین اساس دارا بودن کارت GMS که برای ثبت در بانک اطلاعاتی فدراسیون جهانی است، برای تمام بازیکنان و شرکت کنندگان در مسابقات جهانی کره جنوبی از سوی فدراسیون جهانی تکواندو (WTF) ، اجباری شده است. فدراسیون جهانی تکواندو با اجباری کردن کارت GMS به فکر تکمیل آمار و ارقام تکواندوکاران است. ضمن آنکه این کارت مزایای دیگری برای اعضای خودش دارد که در آینده به آن اضافه می شود.

با وجود کارت GMS که هدف آن برای فدراسیون جهانی در درجه اول، ثبت تمام سوابق تکواندوکاران و تعیین تعداد همه تکواندوکاران است و همچنین اعضا می توانند در خریدهای اینترنتی و تخفیف هزینه های سفر در این مسابقات از این کارت استفاده کنند.
 
کمتر از دو ماه بعد از رقابتهای قهرمانی جهان، مسابقات انتخابی المپیک به میزبانی آذربایجان در باکو برگزار خواهد شد و پس از آن رقابتهای انتخابی در قاره های مختلف برگزار می شود.
 
المپیک ارتش های جهان، یونیورسیاد دانشجویان ، قهرمانی قاره های مختلف و نوجوانان آسیا از جمله رقابتهای رسمی تکواندو در سال 2011 می باشد.

مجموع این رقابتها باعث شده تا فدراسیون جهانی از این سال به عنوان سالی پرترافیک برای تکواندو جهان نام برده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها