16 آذر؛ آغاز ثبت‌نام کنکور سراسری

سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام کنکور سراسری سال 1390 از 16 آذر ماه همزمان با روز دانشجو خبر داد. براساس این خبر، ثبت‌نام کنکور تا 28 آذرماه سال جاری و به مدت 13 روز ادامه دارد.
کد خبر: ۳۶۹۸۴۴

سازمان سنجش با اعلام برگزاری آزمون سراسری طی روزهای 9، 10 و 11 تیرماه سال آینده، خبر داد: روند اجرایی برگزاری آزمون همانند سال گذشته است و تغییری ندارد.

حسین توکلی، معاون این سازمان در خصوص تغییرات کنکور 90، گفت: در زمینه تاثیر بیشتر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده نسبت به سال گذشته، دریافت کدرهگیری توسط داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون و دیگر موارد باید در کارگروه ماده 4 تصمیم‌گیری شود.

توزیع کارت آزمون کارشناسی، سه‌شنبه

آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 89 دانشگاه آزاد روز جمعه 12 آذر ماه برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 89 دانشگاه آزاد از 14 مهر تا اول آبان 89 انجام شده است.

داوطلبان از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.azmoon.org می‌توانند کارت خود را دریافت کرده و از محل حوزه امتحانی خود مطلع شوند.

برگزاری آزمون علمی ـ کاربردی، 17 دی

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت‌نام 400 هزار و 187 داوطلب در آزمون دوره‌های مختلف دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی، گفت: آزمون دانشگاه علمی ـ‌کاربردی 17 دی برگزار و طی آن حدود 139 هزار و 360 داوطلب پذیرفته می‌شوند. توکلی افزود: در آزمون امسال 199 هزار و 120 داوطلب در دوره کاردانی و‌ 201 هزار و 67 نفر در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی ثبت‌نام کردند. وی در خصوص ظرفیت پذیرش داوطلبان در آزمون دوره‌های مختلف، اظهار کرد: در دوره کاردانی 96 هزار و 180 داوطلب، یکهزار و 100 نفر در دوره کارشناسی و 42 هزار و 80 داوطلب در دوره کارشناسی ناپیوسته پذیرفته می‌شوند.توکلی با اشاره به برگزاری آزمون در 17 دی ماه، تصریح کرد: کارت ورود به جلسه آزمون طی روزهای 13 تا 15 دی ماه توزیع می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها