صفایی در گفتگو با جام جم آنلاین:

سوال از رئیس جمهور سیاسی است

رئیس فراکسیون زنان مجلس ضمن مخالفت با طرح سوال از رئیس جمهور آن را یک اقدام سیاسی توصیف کرد.
کد خبر: ۳۶۹۳۴۰

طیبه صفایی نماینده تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به زمزمه های طرح سوال از رئیس جمهور گفت:ارزیابی عملکرد مسئولین باید با توجه به خدمات و اقدامات آنها باشد و نمی توان به خاطر یک سری مسائل کوچک عملکردها را زیر سوال برد.

وی با اشاره به دفاع مقام معظم رهبری از عملکرد دولت گفت:دولت دکتر احمدی نژاد خدمات ارزشمندی برای نظام و انقلاب داشت و شایسته نیست با طرح سوال از رئیس جمهور جایگاه بالاترین مقام اجرایی کشور را تضعیف کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اینکه در اینگونه مسائل باید با منطق برخورد کرد،گفت:نمایندگان مجلس سوگند یاد کردند تا در حوزه نظارتی و تقنینی به وظیفه خود عمل کنند بنابراین باید مسائل سیاسی را کنار گذاشته و در چارچوب وظایف خود عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید با بصیرت عمل کرد ، تصریح کرد: اگرچه سوال از رئیس جمهور حق مجلس است اما باید به شرایط عمومی و جایگاهی که مجلس می تواند برای وحدت میان مسئولین و قوا داشته باشد توجه کرد و از تضعیف قوا دست برداشت.

طیبه صفایی گفت: نباید با برخی اقدامات، موجب هیاهو و سو استفاده دشمنان شد.

نماینده تهران در مجلس تاکید کرد:اگر نمایندگان موضوعی را دارند و یا می خواهند مطلبی را با رئیس جمهور مطرح کنند می‌توانند در یک جلسه خصوصی و بدور از هجمه و حملات سیاسی آن را مطرح کرده تا به یک نتیجه مثبت برسند و درست نیست که قبل از آنکه چنین موضوعاتی را با رئیس جمهور مطرح کنند حجم وسیعی از هجمه ها را در پیش بگیرند.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها