چهره‌ها‌‌ و‌ حادثه‌ها

صحنه موتور‌سواری، واقعی شد!

مهدی امینی‌خواه فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر و معماری تهران است. این جوان بااستعداد کار بازیگری را از سال 1371 آغاز کرده و تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری به ایفای نقش پرداخته است. از جمله کارهای او می‌توان به سریال‌ها و فیلم‌های احضار شدگان، تلافی، ملودی، زن بدلی، قصه دل‌ها، چپ دست، شغال، منظومه آتش، برای آخرین بار و مهمانی از بهشت اشاره کرد.
کد خبر: ۳۶۹۳۰۶

برای امینی‌خواه هم حوادث مختلفی در این سال‌ها پیش آمده که برای همیشه در ذهنش ماندگار شده است.

او به یکی از حوادثی که سر فیلمبرداری برای او به وجود آمده اشاره می‌کند و می‌گوید: «سال 1383 زمان فیلمبرداری فیلم سینمایی شب باران تصادف سختی کردم که یک ماه در بیمارستان بستری شدم، برای همین هیچ‌وقت قصه این فیلم در ذهنم کمرنگ نمی‌شود.

از امینی‌خواه می‌خواهیم ماجرا را دقیق‌تر تعریف کند: قرار بود در یکی از صحنه‌ها، موتورسواری بعد از تعقیب و گریز طولانی با من برخورد کند.

همه چیز بخوبی پیش رفت. یادم نمی‌آید چندمین بار بود که این صحنه تکرار می‌شد، ناگهان موتورسوار بشدت با من برخورد کرد و تصادف واقعی شد.» گویا بازیگر جوان یک ماه به دلیل شکستگی دست و پا در بیمارستان بستری می‌شود و صحنه‌هایی که او در آن بازی می‌کرده چند ماهی به تعویق می‌افتد.

او از حادثه تلخ دیگری هم حرف می‌زند که سال گذشته برای او اتفاق افتاد.

درست همین روز‌ها بود که برای ضبط فیلم «یک عدالت منصفانه» به شهرستان رفته بودم. ساعت 4 بعدازظهر بود که خبر دادند پدرم سکته کرده و در بیمارستان بستری شده است. همان شب به هر مکافاتی بود بلیت هواپیما گرفتم و خودم را به تهران رساندم. از فرودگاه مستقیم به بیمارستان رفتم،اما پدر قبل از رسیدنم فوت کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها