هفتاد و نهمین سفر هیات دولت

65هزار حق‌التدریسی،رسمی می‌شوند

مدیر کل ارزیابی عملکرد پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با تصویب مجلس شورای اسلامی وضعیت استخدام حق التدریسی ها مشخص شد، گفت: 65 هزار نیروی حق التدریسی در کشور تا پنج سال آینده رسمی می شوند.
کد خبر: ۳۶۸۸۹۶

قاسم مستقیم روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا، افزود: یکی از اقدامات مهم وزارت آموزش و پرورش استخدام 40 هزار نیروی انسانی مورد نیاز در 32 رشته تحصیلی بود.

وی با بیان اینکه حکم استخدام حق التدریسی ها از تیرماه امسال اعلام شده است، یادآورشد:کسانی که سابقه شش تا هشت سال سابقه خدمت حق التدریسی دارند مشمول این قانون هستند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: مشکل حق التدریسی های با کمتر از شش سال سابقه کار نیز به زودی برطرف می شود.

مستقیم ، با اشاره به اینکه وضعیت 30 هزار نیروی شرکتی این وزارتخانه به قرار دادکار معین تبدیل شده است ، افزود: طی سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای ارتقا کمی و کیفی فعالیت های آموزشی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی 100باب مدرسه قرآنی و ایجاد 60 هزار مجتمع آموزشی در روستاها از جمله اقدامات مهم وزارت آموزش و پرورش است ، گفت: یکی از سیاست های اصلی وزارت آموزش و پرورش ،راه اندازی مدارس فوتبال در کشور است که سهمیه استانها اعلام شده است.

«مستقیم»، از اجرای بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی کشور خبر داد و افزود: این طرح از چند روز گذشته آغاز شده و شامل همه بازنشستگان فرهنگی می شود.

وی با بیان اینکه بیشتر مراجعین به این اداره کل مشکل استخدامی دارند، اظهار داشت: نقل و انتقالات، تعیین تبدیل وضعیت و اعطای وام بلاعوض از دیگر مشکلات مراجعه کنندگان است.

مدیر کل ارزیابی عملکرد پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با رفع مشکلات فرهنگیان رضایتمندی آنها بیش از گذشته حاصل شده است، افزود: با کارهای انجام گرفنه آرامش و رضایتمندی بیشتری در بین فرهنگیان به وجود آمده است.فضای حاکم در وزارت آموزش و پرورش برگرفته از تفکرات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است.

«مستقیم» با اشاره به اینکه حضور مسوولان و مدیران در سفرهای استانی نتایج و برکات فراوانی به همراه دارد ، افزود: رسیدگی به مشکلات مردم به افکار سنجی بیشتر مسئولان کمک می کند.

مدیر کل ارزیابی عملکرد پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: سفرهای استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت نماد مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است که جهانیان نظاره گر آن هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها