فرمانده انتظامی گیلان:

کینه و انتقام‌جویی قتل خانوادگی را رقم زد

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به دستگیری عاملان جنایت گلسار رشت گفت: با وجود کلنجار7 ساعته متهمان به قتل، متاسفانه با سر و صدای ایجاد شده هیچ یک از همسایگان از جریان مطلع نشده یا این‌که اهمیتی به آن ندادند.
کد خبر: ۳۶۷۳۳۳

به گزارش ایسنا، سردار بهمن امیری‌مقدم، علت و انگیزه وقوع قتل خانوادگی گلسار رشت را مطامع مالی، عقده‌های روانی و عدم پایبندی به ارزش‌های دینی و خانوادگی متهمان به قتل اعلام کرد.

وی گفت: در پی وقوع قتل خانوادگی (پدر و مادر و پسر) در 17 مهر ماه سال جاری، کارشناسان جنایی با حضور در زوایای مختلف، احتمالات، علت و انگیزه وقوع جنایت را مورد بررسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: با توجه به تمکن مالی مقتول (پدر خانواده) و ایجاد شایعه درباره احساس ناامنی در بعضی از افراد متمکن، پلیس در پیدایش و شناسایی متهم یا متهمان به قتل مصم تر شد.

امیری مقدم با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان گفت: کارآگاهان با تلاش 38 روزه خود به تحقیقات گسترده پرداخته و رفتار بستگان مقتول را زیر نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: کارآگاهان در تحقیقات جامع خود به اختلافات جزئی یکی از برادران مقتول با مقتول پی برده و به تاثیر این اختلافات در خانواده‌هایشان پرداختند.

وی تصریح کرد: متاسفانه مطامع مالی و این اختلافات منجر به ایجاد کینه و حس انتقام‌جویی در پسر 17 ساله خانواده متهم به قتل شده و وی با همدستی دو نفر از دوستانش که برادر و فرزندان طلاق بودند، نقشه قتل این خانواده سه نفره را طراحی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها