همزمان با آغاز هجدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، موسسه خانه کتاب مراسم تقدیر از پدیدآورندگان و خادمان نشر و شایستگان جایزه کتاب سال را به عنوان مراسم افتتاحیه این دوره هفته کتاب برگزار می‌کند.
کد خبر: ۳۶۵۳۴۸

از دیگر برنامه‌های این موسسه می‌توان به برگزاری مراسم اهدای جوایز هفتمین دوره جشنواره نقد کتاب که سه‌شنبه 25 آبان در سرای دائمی اهل قلم برگزار می‌شود، اشاره کرد. برگزاری مراسم پایانی این دوره از هفته کتاب نیز توسط این موسسه و با برگزاری مراسم چهارمین جشن ‌کتاب و رسانه ملی و نهمین جشنواره کتاب و رسانه برتر روز یکشنبه 30 آبان در کتابخانه ملی ایران خواهد بود.

از سوی دیگر، همزمان با این رویداد فرهنگی همزمان در 33 زندان مرکزی کشور، نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد. هجدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران 23 تا 30 آبان در سراسر کشور برگزار می شود.

نمایشگاه کتاب؛ 14 اردیبهشت

همچنین بهمن دری، معاون فرهنگی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 14 تا 24 اردیبهشت‌ماه سال آینده در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) خبر داد. افتتاحیه نمایشگاه همچون سال‌های گذشته یک روز جلوتر یعنی 13 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها