طی مهر ماه سال جاری صورت گرفت

کشف 14 هزار لیتر سوخت قاچاق در قزوین

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف‌ 14 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۱۹۰

سید حسن فخار امروز در گفت و گو با فارس در قزوین بیان داشت: طی مهر ماه سال جاری ماموران پلیس استان 32 کیلو و 607 گرم انواع مواد مخدر در استان قزوین کشف و ضبط کردند.مأموران پلیس موفق به کشف و ضبط 21 کیلو 818 گرم تریاک، یک کیلو و 160 گرم هروئین، 829 گرم حشیش و هشت کیلو و 780 گرم سایر مواد مخدر شدند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در این مدت 98 هزار و 194 پاکت سیگار قاچاق ، 14 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق ، 28 قبضه سلاح غیرمجاز، 666 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای و 5 هزار و 650 حلقه نوار، فیلم و لوح فشرده غیرمجاز کشف و ضبط شده است.

وی در خصوص سایر حوادث اظهار داشت: مأموران شهر خرمدشت از توابع شهرستان تاکستان حین گشت‌زنی به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند، مأموران پلیس در بازرسی از این خودرو 130 کیلوگرم کشمش، 10 بسته سم و یک عدد کپسول گاز را کشف و ضبط کردند که راننده خودرو در بازجویی مأموران پلیس به سرقت این اقلام اعتراف کرد.

فخار اعلام کرد: مأموران پاسگاه نیکویه از توابع شهرستان تاکستان نیز در محور ضیاءآباد‌ تاکستان به یک دستگاه سمند مشکوک و آن را متوقف کردند، مأموران پلیس در بازرسی از این خودرو 12 کیسه 40 کیلویی آرد را کشف و ضبط کردند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: مأموران یگان امداد قزوین در عوارضی قزوین کرج به یک دستگاه سمند خاکستری مشکوک و آن را متوقف کردند، مأموران پلیس در بازرسی از این خودرو موفق به کشف 400 حباب لامپ کم‌مصرف شده و فردی 26 ساله اهل بوکان را نیز در این زمینه به مقر انتظامی هدایت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها