علی اکبر ناطق نوری به تشریح مواضع خود پیرامون عدم حضورش در جلسات جامعه روحانیت مبارز و کناره گیری از صحنه سیاسی کشور، رمز نجات خواص و عوامل وحدت و همگرایی میان نیروهای انقلابی پرداخت.
کد خبر: ۳۵۷۷۷۰

وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به عدم حضور خود در جلسات جامعه روحانیت مبارز گفت: به دلیل رعایت نشدن قواعد و ضوابط تشکیلاتی در جامعه روحانیت مبارز و افشای مواضع و رأی های مخفی در این تشکل به نشانه اعتراض در جلسات آن شرکت نمی کنم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا از صحنه سیاسی کشور فاصله گرفته است،افزود: از صحنه سیاسی جدا نشده‌ام سیاست ما عین دیانت و دیانت ما عین سیاست ماست و این روشی که اتخاذ کرده‌ام نیز یک روش سیاسی و اعتقادی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دشمن شناسی را رمز نجات خواص دانست و گفت: مرزبندی شفاف و روشن با دشمنان و هوشیاری در مقابل فریب دشمن و اطاعت از ولی فقیه باید ملاک عمل خواص و نیروهای انقلابی باشد.

ناطق نوری با بیان اینکه در دوران فتنه شیوه‌ای اتخاذ کردم تا مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرم،افزود: با دشمن شناسی به موقع در دوران فتنه زمینه سوء استفاده دشمنان را از بین بردم.

عضو تشخیص مصلحت نظام رویکرد جذب حداکثری و دفع حداقلی را وظیفه اصلی جریان های سیاسی در شرایط کنونی دانست و خاطرنشان کرد: نگاه جذب حداکثری و دفع حداقلی و پررنگ کردن مشترکات و پرهیز از اعمال سلیقه ها موجب وحدت و پیوند عمیق تر و همگرایی بیشتر میان جریانات سیاسی و نیروهای انقلابی و در نتیجه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

ناطق نوری با بیان اینکه ریاست شورای هماهنگی بین نیروهای انقلابی را نپذیرفتم گفت: ریش سفیدی و پا در میانی در شرایط فعلی کار ساز نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها