با حضور قائم مقام کمیته امداد امام (ره)

زنگ عاطفه‌ها در مدارس طنین‌انداز شد

در هشتمین روز از مهرماه، زنگ عاطفه‌ها امروز در مدارس سراسر کشور طنین‌انداز شد.
کد خبر: ۳۵۶۵۷۵

به گزارش فارس ، در هشتمین روز از مهرماه ، زنگ نمادین عاطفه‌ها با حضور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی وزیر آموزش و پرورش و قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) در مدرسه راهنمایی پسرانه شاهد امام خمینی (رحمت‌الله‌علیه) در منطقه یافت‌آباد تهران طنین‌انداز شد.

در این مراسم علی‌اصغر یزدانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر با همکاری کمیته امداد، کمک‌های قابل توجهی به دانش‌آموزان نیازمند شده است.

وی با اشاره به اینکه نیکوکاری و احسان در ذات مردم ایران نهفته است ، افزود: هیچ‌یک از خانواده‌های ایرانی نمی‌توانند شاهد دانش‌آموزی نیازمند باشند و به وی کمک نکنند.

سیدمحمدعلی هاشمی ، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (رحمت‌الله‌علیه) نیز در این مراسم گفت: امسال یکصد هزار پایگاه در سراسر کشور آماده دریافت کمک‌های مردمی برای دانش ‌آموزان نیازمند است.

وی با بیان اینکه 85 هزار پایگاه در مدارس و 15 هزار پایگاه در امداد آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند ، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال کمک‌های جمع‌آوری شده نسبت به سال‌های گذشته قابل توجه باشد ؛ ضمن اینکه علاوه بر این پایگاه‌ها ، پنج پایگاه اصلی در تهران از جمله «مهدیه» ،‌ «امامزاده صالح» ، «حسینیه ارشاد» ، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی «علیه‌السلام» و «مسجدالنبی» در میدان هفت‌حوض آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (رحمت‌الله‌علیه) تأکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در اسرع وقت و با همکاری انجمن اولیا و مربیان به دست دانش‌آموزان نیازمند خواهد رسید.

در این مراسم برخلاف سال‌های گذشته سرپرست کمیته امداد امام خمینی (رحمت‌الله‌علیه) و وزیر آموزش و پرورش حضور نداشتند که به گفته مسئولان امداد، حسین انواری در سفر پاکستان به سر می‌برد.

حضور سازمان دانش‌آموزی در این مراسم قابل توجه بود که به گفته یزدانی رئیس این سازمان، جمع‌آوری کمک‌ها در مدارس امسال بر عهده این سازمان است.

بعد از نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در مدرسه امام خمینی (ره) یافت آباد، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی وزیر آموزش و پرورش مبلغ پنج میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها