رئیس سازمان لیگ گفت: با توجه به معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا در تجاری‌سازی باشگاه‌ها، باید هرچه زودتر تکلیف هیات مدیره استقلال و پرسپولیس مشخص شود. به گزارش فارس، عزیز‌ محمدی پس از تمرین عصر دوشنبه تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها در زمینه سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده پاسخ داد. وی با اشاره به معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان اظهار کرد: با توجه به بررسی‌ نمایندگان AFC از باشگاه‌های ما، خوشبختانه‌ نسبت به فصل قبل شرایط بهتری داریم. تنها 5 - 6 اشکال کوچک وجود داشت که در حال برطرف کردن آنها هستیم.
کد خبر: ۳۵۵۲۳۴

محمدی ادامه داد: به عنوان مثال یکی از موارد بحث عدم شمارش دقیق تماشاگران حاضر در ورزشگا‌ه‌ها بود. نکات دیگری که مورد تاکید ناظران قرار داشت مسیر‌های ورودی و خروجی تماشاگران، خبرنگاران و بازیکنان، محل کار خبرنگاران، محل قرار گرفتن دوربین‌های تلویزیونی پخش مستقیم و تجهیز اتاق کنترل دوپینگ بود. از طرفی 6 ورزشگاه ما نیز زیر 1200 لوکس نور استاندارد داشتند که باید آن را هم برطرف کنیم.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: نکته مهمی که ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا به آن تاکید داشتند، این بود که باشگاه‌ها باید تا سال 2013 تجاری شوند، در غیر این صورت پروانه حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا داده نخواهد شد. به همین منظور تکلیف هیات مدیره استقلال و پرسپولیس باید هرچه زودتر مشخص شود.

وی افزود: از جمله دیگر ایراداتی که ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا از ما گرفتند، مسقف شدن قسمتی از سقف ورزشگاه بود که اقدامات لازم در این مورد با نامه‌ای که به سعید‌لو، رئیس سازمان تربیت بدنی زده شده در حال پیگیری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها