به گفته پژوهشگران، هرچند که چای گرم هم حاوی اوکسالات است اما مصرف مقدار زیادی از آن به قدری که باعث تشکیل سنگ کلیه شود، معمولا امکانپذیر یا کار سادهای نیست.
دکتر جان میل نر، استادیار دپارتمان اورولوژی دانشکده پزشکی شیکاگو استریتچ در دانشگاه لویولا در این پژوهش خاطرنشان کرد: برای افرادی که بویژه مستعد ابتلا به سنگ کلیه هستند، این نوشیدنی میتواند بسیار بد و خطرناک باشد.
این گزارش میافزاید: مردان و زنان یائسه با مقدار پایین استروژن و نیز زنانی که تخمدانهایشان را برداشتهاند بیش از سایرین از این حیث در معرض خطر قرار دارند. سنگهای کلیوی بلورهای کوچکی هستند که از مواد معدنی و املاح و نمک موجود در ادرار در کلیهها یا مجاری ادراری شکل میگیرند.
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد