سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان برنامه سفر تدارکاتی تیم ملی به شرق آسیا و برگزاری دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم های ملی چین و کره جنوبی را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۴۴۶۵۰

اصغر حاجیلو در گفتگو با مهر با اشاره به سفر تدارکاتی ماه آینده تیم ملی به شرق آسیا و برگزاری اردوی آماده سازی و دو مسابقه تدارکاتی مقابل تیم های چین و کره جنوبی گفت: تیم ملی روز 6 شهریور و پس از دیدارهای هفته هفتم مسابقات لیگ برتر با یک پرواز مستقیم تهران را به مقصد پکن ترک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی پس از 5 جلسه تمرین روزجمعه 12 شهریور در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه ملی شهر پکن با تیم ملی فوتبال چین دیدار خواهد کرد و صبح روز 13شهریور از پکن راهی سئول کره جنوبی خواهد شد.

سرپرست تیم ملی افزود: تیم ملی در کره جنوبی 4 جلسه تمرینی را برگزار خواهد کرد تا خود را برای دیدار 16 شهریور مقابل تیم ملی فوتبال کره جنوبی که در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار خواهد شد، آماده کند.

حاجیلو اظهار داشت: تیم ملی بلافاصله پس از برگزاری دیداربا کره جنوبی شامگاه 16 شهریور کره جنوبی را به مقصد تهران ترک خواهد کرد و روز 17 شهریور وارد تهران خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه لژیونر تیم ملی نیز در این سفر تیم کشورمان را همراهی خواهند کرد، گفت: جواد نکونام، مسعود شجاعی و آندرانیک تیموریان برای این دو مسابقه دعوت خواهند شد و مذاکرات لازم با باشگاه های این بازیکنان انجام شده و با توجه به ابتدای فصل مسابقات لیگ های اروپایی مشکلی برای همراهی لژیونرها با تیم ملی وجود نخواهد داشت .

سرپرست تیم ملی تاکید کرد: تیم ملی با تمام قوا مقابل تیم های چین و کره جنوبی ظاهر خواهد شد و این دو مسابقه می تواند محک خوبی برای ارزیابی تیم ملی برای بازیهای جام ملت های آسیا باشد.

حاجیلو با اشاره به شرکت تیم ملی در بازی های غرب آسیا اظهار داشت: تیم ملی روز 31 شهریور برای شرکت در ششمین دوره بازی های غرب آسیا راهی اردن خواهد شد و طی روزهای 2 و 6 مهرماه به ترتیب به مصاف تیم های بحرین و عمان خواهد رفت و با انجام سه مسابقه می توانیم فینالیست این مسابقات باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران با کسب 4 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم مسابقات غرب آسیا محسوب می شود و امسال نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به اردن خواهد رفت.   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها