جام جم آنلاین- علی رغم اعتراضات زیاد ، ساعات کاری کارمندان انگلیسی همچنان بالا است و احتمالا9 تغییری در آن بوجود نخواهد آمد.
کد خبر: ۳۴۲۷۴
علی رغم اینکه عمده ساعات کاری کارمندان سراسر اروپا 48 ساعت در هفته است و اتحادیه اروپایی نیز 48 ساعت کار در هفته را به عنوان استاندارد رسمی پذیرفته است ، هنوز بسیاری از کارمندان و کارگران انگلیسی بیشتر از 48 ساعت در هفته کار می کنند.
بر اساس آماری که از سوی اتحادیه GMB انگلستان منتشر شده بالغ بر سه میلیون انگلیسی به طور میانگین 49 ساعت در هفته کار می کنند و این در حالیست که سالها به آنها وعده کم شدن ساعت کاری داده شده است.
در این مطالعه آمده است ، بیشترین ساعات کاری متعلق به کارمندانی است که در شهرهای لندن ، چلسی و کنسینگتن کار می کنند و ساعات کار کارمندانی که در شرق و جنوب شرقی انگلیس کار می کنند تا اندازه ای نزدیک به استاندارد است.
رئیس اتحادیه GMB ، کوین کوران ، این موضوع را بسیار ناراحت کننده توصیف کرده و با اشاره به ایام کریسمس و تعطیلات سال نو ، کارفرمایان را به اسکروچ هایی (شخصیت یکی از انیمیشن های دیزنی) تشبیه کرده که تنها می خواهند از زیر دستان خود کار بکشند و به نیاز های روحی  عاطفی آنها و خانواده هایشان توجهی ندارند.
او تأکید کرد ساعات کار کارمندان باید هرچه سریعتر با استاندارد تعیین شده از سوی اتحادیه اروپایی یکی شود و ساعات کار به 48 ساعت در هفته برسد.
کوران کار کردن بیش از 48 ساعت کارمندان و کارگران را در تولید بیشتر بی اثر توصیف کرد و گفت : «کسی که بیشتر از 48 ساعت در هفته کار کند دیگر خودش نیست و نمی تواند خلاقیتی داشته باشد».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها