مراسم تقدیر از برگزیدگان ورزشی یازدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو، برنامه‌سازان و کارشناسان جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی، صبح دیروز با حضور محمدحسین صوفی معاون صدای سازمان صداوسیما، مجید ندیری مدیر رادیو ورزش، مهدی تاج نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال و برخی از کارشناسان و برنامه‌سازان ورزشی کشور در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد. به گزارش خبرنگار جام‌جم، صوفی در این مراسم سرمایه انسانی را یکی از عوامل موثر در امر ورزش برشمرد و گفت: عامل انسانی از مهم‌ترین عوامل توسعه جوامع است و انسان توسعه‌گرا، کارآفرین، فکور و خلاق و پویا که از آن به عنوان سرمایه‌ انسانی یاد می‌کنیم، به واسطه ورزش که هم اثر فردی و هم اجتماعی و معنوی دارد، به تکامل می‌رسد.
کد خبر: ۳۴۱۵۹۸

معاون صدای سازمان صدا و سیما، یکی از مهم‌ترین اهداف شکل‌گیری رادیو ورزش را حرکت در جهت علاقه‌مندی مخاطب به تولید برنامه‌های ورزشی در شبکه‌های بیست‌گانه رادیویی عنوان کرد. مجید ندیری مدیر رادیو ورزش هم در این مراسم ضمن ارائه تاریخچه راه‌اندازی رادیو ورزش، درباره افزایش زمان پخش برنامه‌های این شبکه از 6 به 24 ساعت گفت: برنامه‌های ورزشی رادیو ورزش جمیع علوم ورزشی را در خود جای داده و از پخش گزارش 2 برنامه ورزشی کشتی و فوتبال در ابتدای راه‌اندازی رادیو ورزش، امروز نزدیک به 17 رشته ورزشی مختلف را پوشش می‌دهیم.

مهدی تاج، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال کشور هم صداوسیما را مهم‌ترین عامل انعکاس رویدادهای ورزشی برشمرد و اظهار کرد: فوتبال به کمک صداوسیما نیاز دارد و اگر دیروز به وسیله صداوسیما ورزش به خانه‌های مردم راه پیدا کرد، امروز رسانه‌ها به واسطه فوتبال حضور خودشان را در کنار جوانان حفظ کرده‌اند و جمعیت جوان ما نیاز ورزش خود را از رسانه طلب می‌کند و به وسیله رسانه‌ها بخش زیادی از اوقات فراغت جوانان پر می‌شود. در ادامه مراسم که با اجرای علیرضا کنگرلو، گوینده رادیو ورزش انجام شد، از زحمات 43 ساله مسعود اسکویی گوینده و گزارشگر شاخص ورزشی تقدیر شد.

در این مراسم، حمید قاسمی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان تربیت بدنی، بیژن ذوالفقار‌نسب، مسعود معینی و محمد زادمهر از کارشناسان فوتبال به ارائه نظرات خود درخصوص برنامه‌های ورزشی رادیو ورزش پرداختند.

تقدیر از برگزیدگان رادیو ورزش در یازدهمین جشنواره بین‌المللی صدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که غلامعلی پیرایرانی، علی جهانی، سبحان اکرامی، حسین شریفی، حسین معتمدهاشمی و بتول مرادی در این بخش مورد تقدیر مدیران شبکه قرار گرفتند.

همچنین از برترین برنامه‌سازان، گویندگان و گزارشگران رادیو ورزش در مسابقات جام‌جهانی 2010 به این شرح تقدیر به عمل آمد: احمدرضا طاهری، مهدی شکری، خسرو والیزاده، بهرام سلطان‌پور، مهرزاد عطاران، شهاب قاسمی، بابک سرانه‌آذر، امیرحسین طبسی، علی عباسی و مسعود نجات.

علاوه بر این، از کارشناسان مختلف ورزشی مسابقات جام‌جهانی 2010 مثل: بیژن ذوالفقارنسب، هوشنگ نصیرزاده، مسعود معینی، ابراهیم آشتیانی، فریدون معینی، حمید درخشان، علیرضا رعدی، هومن احاضری، یعقوب وطنی، محمدحسن انصاری‌فرد، رضا رجبی، محمد زادمهر، رحیم میراخوری، ناصر ابراهیمی، سعید مظفری‌زاده، پرویز ابوطالب، مسعود اقبالی، عبدالعلی چنگیز، محمد پنجعلی، ناصر پورمهدی، محمدحسین ضیایی، بیژن طاهری، حمید استیلی و فرشاد پیوس تقدیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها