آتش‌سوزی انبار بزرگ کاغذ تهران تکذیب شد

دبیر اتحادیه کاغذ و مقوای تهران خبر آتش سوزی گسترده در یکی از انبارهای بزرگ کاغذ در جنوب غرب تهران را تکذیب کرد.
کد خبر: ۳۳۹۳۱۰

احمد شریفیان در گفتگو با مهر، با رد خبر آتش سوزی در یک انبار بزرگ کاغذ واقع در منطقه جنوب غرب تهران حوالی بزرگراه آزادگان گفت: حدود دو ساعت پیش خبری درباره آتش سوزی در این منطقه شنیدم اما بعد از جویا شدن از شاغلین صنف کاغذ در این منطقه مطلع شدم که هیچ آتش سوزی در هیچ بنگاه یا انبار کاغذی رخ نداده است.

وی در عین حال گفت: ممکن است انبارهایی از ضایعات کارتن در این منطقه واقع باشد و البته این به صنف کاغذ ارتباطی پیدا نمی‌کند و ربطی هم به انبارهای کاغذ ندارد و با قاطعیت می‌گویم که هیچ انبار کاغذی امروز در تهران آتش نگرفته است.

دبیر اتحادیه کاغذ و مقوای تهران با انتقاد از برخی سایتها به دلیل درج اخبار غیرواقع درباره وقوع حریق در انبارهای کاغذ پایتخت در عین حال از اطلاع‌رسانی شفاف برخی منابع اطلاع‌رسانی و خبرگزاریها در این زمینه قدردانی کرد.

برخی از سایتها صبح امروز از آتش‌سوزی گسترده در یک انبار بزرگ کاغذ و کارتن در ساعات اولیه امروز در جنوب غرب تهران خبر دادند.

با اینکه این سایتها منبع خبرشان را آتش‌نشانی تهران اعلام کرده‌اند در وبسایت این مرکز هیچ خبری از وقوع حریق در انبار کاغذ در جنوب غرب تهران دیده نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها