مدیرکل سیمای استان‌های صداوسیما با اشاره به لزوم توجه سیمای مراکز به غنی‌سازی برنامه‌های تلویزیون گفت: 13 فیلم سینمایی برای پخش به مراکز استانی ارسال شده است.رضا بهنام‌راد افزود: این اداره کل از ابتدای امسال طرح تهیه و ارسال فیلم‌های سینمایی به مراکز را به مرحله اجرا درآورده است.
کد خبر: ۳۳۶۱۷۵

وی با اشاره به استقبال سیمای مراکز از این طرح یادآور شد: پس از اجرای موفق این طرح در بهار امسال اداره کل سیمای استان‌ها 13 فیلم سینمایی را برای پخش در تابستان آماده و به مراکز ارسال کرد.

به گفته مدیرکل سیمای استان‌ها، این فیلم‌ها که برخی از آنها از تولیدات طنز مراکز است، شامل 8 فیلم ایرانی
«قاتل پنجم»، «غریبه»، «رنگ‌های زندگی»، «ذبیح»، «فراموش شده»، «شیب تند»، «لانه» و «هاوار» و 5 فیلم خارجی «سال اولی‌ها»، «شمشیر شمشیرها»، «بشقاب پرنده»، «پسران صحرا» و «مبارز هزار چهره» است.

بنابراین گزارش، براساس کنداکتور تنظیم شده این فیلم‌های سینمایی در فاصله روزهای 4 تیرماه تا 15 مردادماه امسال در روزهای تعطیل و مناسبت‌ها پخش می‌شوند.

فیلم‌های سینمایی «غریبه»، «ذبیح» و «لانه» برای پخش در ایام ولادت حضرت امیر(ع)، مبعث رسول اکرم(ص) و میلاد حضرت قائم(عج) در نظر گرفته شده است./ ایرنا

خداحافظی «خاله شادونه»

برنامه زنده «صبح بخیر بچه‌ها» به پایان رسید تا خاله شادونه پس از 2 سال اجرا در شبکه کودک، در آخرین روز فصل بهار با بچه‌ها خداحافظی کند و برنامه تولیدی «تابستان شاد» جایگزین آن شود.غلامرضا حبیبی، تهیه‌کننده برنامه
«صبح‌ بخیر بچه‌ها» با اشاره به اجرای ملیکا زارعی به عنوان «خاله شادونه» ابراز عقیده کرد: خانم زارعی بین خانم‌ها، بهترین مجری در ایران است که طبق نظرسنجی‌های سازمان صدا‌وسیما با عموپورنگ برابری می‌کند.

او درباره تعطیلی برنامه «صبح بخیر بچه‌ها» گفت: مدیریت شبکه 2 سیما و گروه کودک و نوجوان این شبکه، تصمیمشان بر این بود که «صبح بخیر بچه‌ها» در فصل تابستان با وقفه‌ای همراه شود؛ البته خود ما هم برای ایجاد تنوع در برنامه و تولید و پخش بخش‌‌های متنوع‌ و جدیدتر، به فاصله زمانی نیاز داشتیم که این پیشنهاد مورد توافق مدیریت شبکه نیز قرار گرفت.به گفته وی، این احتمال وجود دارد که سری جدید برنامه خاله شادونه با نگرشی جدید از مهرماه پخش شود. وی افزود: در حال حاضر با محوریت خاله شادونه طرح های بسیاری داریم که سازمان صدا و سیما نیز حاضر است از آنها حمایت کند ./ ایسنا

آغاز پخش مسابقه «از تو می‌پرسند»

پخش سری چهارم مسابقه تلویزیونی «از تو می‌پرسند» از امروز آغاز می‌شود.

سوالات این مسابقه تلویزیونی براساس آثار مکتوب استاد شهید مطهری(ره)‌ طراحی شده است.

«از تو می‌پرسند» یکی از پرمخاطب‌ترین مسابقه‌های مذهبی تلویزیون است که براساس آمار، عده زیادی ازمخاطبان در سراسر کشور در آن شرکت می‌کنند.

سوالات این مسابقه از امروز از همه شبکه‌های سراسری سیماپخش خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی WWW.TVR.IR مراجعه کنند. اسامی برندگان این مسابقه از فردا در همین صفحه چاپ خواهد شد./ جام جم

روزهای پایانی جراحت

آخرین صحنه‌های مجموعه تلویزیونی «جراحت» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در مشهد تصویربرداری می‌شود.تا به حال حدود 25 قسمت از سریال «جراحت» آماده شده است و محمدمهدی عسگرپور قصد دارد بخش‌های پایانی کار را در مشهد تصویربرداری کند.

بنابر این گزارش، گروه در حال حاضر درخانه بزرگ با بازی امین تارخ حوالی اختیاریه مشغول کار هستند و طی 2 هفته آینده به مشهد خواهند رفت.جراحت که ملودرامی اجتماعی است، توسط سعید نعمت‌الله در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای نوشته شده و در ماه مبارک رمضان از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

بازیگران این سریال عبارتند از: امین تارخ، ثریا قاسمی، علی عمرانی، آتنه فقیه‌نصیری، مهوش صبرکن، محمد عمرانی، رامین راستاد، لیلا بلوکات، هستی مهدوی‌فر، یاسر جعفری، میلیشیا مهدی‌نژاد، کریم اکبری مبارکه و گیتی قاسمی./ فارس

5 قسمت از «سروش اذان»آماده نمایش شد

تصویربرداری مجموعه 15 قسمتی «سروش اذان» به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس در شهرهای تاریخی ماسوله و فومن انجام می‌شود تا این مجموعه برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان آماده شود.

امیرمشهدی عباس گفت: تاکنون 5 قسمت از این مجموعه را که در کاشان، قم و اصفهان تصویربرداری شده بود، آماده کردیم و برای تصویربرداری قسمت‌های دیگر به استان‌های ماسوله و فومن و همچنین بندرترکمن و گرگان سفر خواهیم کرد.

وی افزود: مجموعه «سروش اذان» برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان آماده می‌شود و هریک از نماآهنگ‌ها با نام‌های مجزا و فرهنگ و ویژگی‌های منطقه‌ای از ایران را به نمایش می‌گذارد و در هریک از نماآهنگ‌ها، داستانی روایت می‌شود. تاکنون نماآهنگ‌های گلابگیری، کوزه‌گری، عکاسی‌ کودک و قالی‌بافی ساخته شده که هر کدام از این روایت‌ها، با صدای یکی از موذن‌ها و قاریان قرآن در تایم 4ـ 5 دقیقه آماده شده است. مجموعه نماآهنگ «سروش اذان» را مجید عباسی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه قرآن تهیه و تولید می‌کند./ فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها