یادبود خلبان شهید کشوری

جشنواره حماسه اشک انار برگزار می شود

چهارمین جشنواره شعر مقاومت و حماسه مازندران تحت عنوان اشک انار یادبود خلبان شهید کشوری برگزار می شود.
کد خبر: ۳۳۵۳۳۶

 به گزارش مهر ، سید محمد صادقی ، دبیر اجرایی این جشنواره عصر یکشنبه در جلسه ستاد برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره شعر مقاومت و حماسه ویژه شاعران مازندران یاد بود سرلشگر خلبان شهید احمد کشوری برگزار می شود.

وی با تشریح اهداف ، محورها و شرایط پذیرش آثار خاطرنشان کرد: بکارگیری ظرفیتهای علمی و ادبی استان برای ارتقاء کیفیت سروده ها و توجه به شاعران جوان و کشف استعدادهای تازه و برنامه ریزی برای پروش این استعدادها و شناسایی آثار برگزیده و چاپ کتاب جشنواره از جمله اهداف این جشنواره است.

دبیر اجرایی جشنواره شعر مقاومت و حماسه خاطرنشان کرد: جشنواره شعر و مقاومت حماسه با محورهای فرهنگ عاشورایی، دفاع مقدس، مقاومت ملل و انقلاب اسلامی (ولایتمداری) زن و حجاب اسلامی برگزار می شد.

صادقی با اشاره به جایگاه ویژه شاعران مازندرانی در زمینه شعر و دفاع مقدس اظهارداشت در جشنواره چهارم سعی بر این شده تا به شعر بومی مازندرانی در کتاب جشنواره نیز از شاعران برتر تقدیر و برای نخستین بار اشعار بومی مازندرانی در کتاب جشنواره به چاپ برسد.
 
مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یاد آور شد: دبیر خانه این جشنواره در این اداره کل آغاز به کار کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها