کلاهبرداری 350 میلیون تومانی از پدرزن

کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل عنوان، دختر جوانی را به عقد و ازدواج خود درآورده است، پس از کلاهبرداری 350 میلیون تومانی از پدرزنش، دستگیر شد. به گزارش «جام‌جم»، به دنبال گزارش مردمی درخصوص جعل عنوان کارمند یک سازمان دولتی از سوی یک متهم سابقه‌دار، موضوع به دستور بازپرس شعبه 12 دادسرای ناحیه 3 تهران در دستور کار ماموران قرار گرفت.
کد خبر: ۳۳۳۳۵۳

در حالی که کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی، تحقیقات خود را در این ارتباط آغاز کرده بودند، زنی به پلیس آگاهی مراجعه و بیان کرد 6 ماه پیش از سوی فردی به نام محمد که خود را کارمند عالیرتبه یک سازمان دولتی معرفی می‌کرد، فریب خوردم و با او ازدواج کردم و در این مدت محمد به بهانه‌های مختلف 350 میلیون تومان پول نقد از من و پدرم دریافت کرده و متواری شده است. شاکی افزود: پس از متواری شدن شوهرم، به محل کار او رفتم و متوجه شدم برخلاف ادعای او، هیچ‌گاه همسرم در این محل کار نمی‌کرده است.

در پی این شکایت، ماموران با تطبیق تصاویر محمد (متهم)‌ با بانک اطلاعات مجرمان متوجه شدند وی یک متهم سابقه‌دار است که پیش از این در سال 83 به اتهام کلاهبرداری دستگیر و روانه زندان شده است.

گزارش حاکی است؛ با جمع‌بندی اطلاعات سرانجام متهم در بوستان اندیشه در خیابان شریعتی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ استقامتی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در این باره به «جام‌جم» گفت: پس از دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاه وی، تعدادی مهر جعلی و سربرگ سازمان‌های دولتی کشف شد. وی افزود: متهم اعتراف کرد اعتیاد شدیدی به موادمخدر صنعتی (شیشه)‌ دارد و پس از مصرف موادمخدر دچار توهم می‌شده و تصور می‌کرده فردی مهم و صاحب نفوذ است حتی در چند مرحله تصور می‌کرده یک پزشک متخصص و نماینده یک سازمان دولتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها