دوبله «ماه را بینداز دور» برای تلویزیون

دوبله یک سریال و 2 فیلم با سرپرستی مریم صفی‌خانی و اکبر منانی برای تلویزیون به پایان رسید. مجموعه‌ای که دوبله آن با سرپرستی مریم صفی‌خانی انجام گرفته «ماه را بینداز دور» نام دارد. ماجراهای این اثر درباره زنی به نام آلیساست که به ایتالیا مهاجرت می‌کند و می‌کوشد به صورت قانونی حضانت فرزندش را بر عهده بگیرد. تعدادی از گویندگان این مجموعه ایتالیایی عبارتند از: کتایون اعظمی (آلیسا)‌، همت مومی‌وند (آرجنت زی)‌، مینو غزنوی (کوزیما)‌، منوچهر زنده‌دل (نیکلا)‌، مریم رادپور (الیزا)‌،حسین عرفانی (ماریو)‌، محمود فاطمی، اسفندیار مهرتاش، فاطمه نیرومند، شایسته تاج‌بخش، مریم نوری درخشان، سیمین صارمی، سعید شیخ‌زاده، غلامرضا صادقی، مهدی آرین‌نژاد، صفیه مرتضی، علی‌رضا شایگان، محمدعلی دیباج، سحر اطلسی، معصومه آقاجانی، عادل کریمی، امیر صالح‌کسروی، سارا جعفری، علی مرودشتی و حسن کاخی.
کد خبر: ۳۳۳۲۲۵

ماجراهای فیلم «زندانی سلول 211» که با سرپرستی اکبر منانی دوبله شده، درباره درگیری رئیس جوان یکی از زندان‌های اسپانیا با زندانیان است که ماجراهای بسیاری را پدید می‌آورد. افشین زی‌نوری، شهاب عسکری، سعید مقدم‌منش، بیژن علی‌محمدی، کسری کیانی، محمد عبادی، علی منانی، محمدرضا مومنی و نازنین یاری‌ از جمله دوبلورهای این فیلم هستند.

فیلم «آن سوی ماه» هم که با سرپرستی اکبر منانی دوبله شده، به ماجراهای آدمی رویایی می‌پردازد که به فضا علاقه‌مند است. علاقه‌مندی او به فضا برای دیگران مشکلاتی را به وجود می‌آورد. تعدادی از دوبلورهای این فیلم عبارتند از: ناصر تهماسب، مریم صفی‌خانی، ناهید شعشعانی، ناصر خویشتندار، صنم نکواقبال، پویان مقدم، حمیدرضا مقامی و سوگل بیات.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها