موسوی مقدم خواستار شد

تغییرات بنیادی در جدول پخش برنامه‌های مراکز استان‌ها

معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما خواستار تغییرات بنیادی در جدول پخش برنامه‌های مراکز با رعایت اصول و اولویت‌ها شد.
کد خبر: ۳۳۲۶۰۶

به گزارش مهر، روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان‌های صدا و سیما اعلام کرد مدیران کل مراکز شرکت کننده در همایش افق رسانه با حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم ، معاون امور مجلس و استانهای صدا و سیما دیدار کردند. سید رمضان موسوی مقدم تلاش مراکز برای ارتقای کیفیت برنامه‌ها را قابل تقدیر دانست.
 
وی با اشاره به وجود استعدادهای هنری در استانها و لزوم بهره گیری از این ظرفیت بالقوه گفت: هنرمندان رسانه ملی در استان‌ها باید تلاش کنند با ارائه طرح‌های مختلف نسبت به تهیه آثار نمایشی فاخر بویژه در مورد شخصیت ‌های برجستة مناطق، بودجه فرهنگی استان‌ها را جذب کنند.
 
معاون امور مجلس و استان های سازمان لزوم مشارکت مردم در برنامه‌های صدا وسیما را یادآور شد و افزود: مدیران شبکه‌های استانی در تهیه و پخش برنامه‌های تأمینی شرایط و ویژگی ‌های استانی را در نظر بگیرند.
 
وی خواستار تغییرات بنیادی در جدول پخش برنامه‌ها با رعایت اصول و اولویت‌ها شد و تأکید کرد: از آنجا که بخشی از برنامه ‌های مراکز از طریق فرستنده دیجیتال پخش می‌شود و مخاطبان ملی و فراملی خواهد داشت باید تلاش کرد برنامه‌های ارائه شده از کیفیت مطلوب برخوردار باشند.
 
حجت الاسلام موسوی مقدم تندتر شدن ریتم برنامه‌ها را از روش‌های ایجاد جذابیت برای مخاطبان بیان کرد و افزود: بهره گیری صحیح از موسیقی در برنامه‌ها و استفاده از کارشناسان هنری می‌تواند در این جهت کمک کند.

در ادامه این نشست ، ضمن پاسخگوئی به سئوالات مدیران کل مراکز از سوی معاون امور مجلس و استانها، کارشناسان نقاط قوت و ضعف پخش برنامه‌های مراکز از فرستندة دیجیتال را برای حاضران بیان کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها